Recenze (5 577)
Muž z Ria (1964)
Mlady a stale utikajici predchudce Indiana Jonese v pekne, oldschoolove, dobrodruzne komedii. Dneska uz se, myslim, takove filmy netoci. Mimo jine tady muzete videt i architektonicky div - rozestavene nove mesto Brasilia, coz je zazitek... Niemeyer a Kubitchek byli zajimava dvojka.
Viridiana (1961)
Velice dobra podivana, tempem a vyrazem zapada mezi klasicke rane sedesatky. Poucne. V hlavni roli krasna Silvia Pinal. :) 4+
Amundsen (2019)
Zivotopis o slavnem objeviteli. At byl jaky byl, vzdycky me fascinuje, jak si vzali dva svetry a cepici navic a vyrazili do neznama...
Herkules (1997)
Pohadka pro deti, dvakrat jsem se pousmal. Bohuzel videno s cz dabingem. Uplnej prusvih to nebyl, ale zazrak taky ne. 3-
Dobrodružství Huckleberryho Finna - Jak jsme osvobozovali Jima (1966) (TV film)
Docela povedene cernobile studiove inscenace s dobrym obsazenim. Karolina tady hraje cernosku :)))
Let orla (1982)
Byli to odvazlivci, tihle polarnici kolem roku 1900...peknej film. Jediny co bych pokratil byly ty vize s milenkama. To filmu nic nepridalo a stopaz mohla byt diky tomu rozumnejsi.
V srdci moře (2015)
Svizna, dobre koukatelna popcornova podivana o te slaven Bile velrybe. :) Jen musim rict, ze je mi tech lovenych zvirat ve filmu vzdycky lito. Chudaci velryby...
Frankie a Johnny (1991)
Zfilmovana divadelni hra. Hlavne v textech/scenach je to strasne znat. Nepocita se s vypravou. Prestoze je to trosku predvidatelne, da se na to koukat.
Major Grom: Morový doktor (2021)
Typicka moderni ruska akcni podivana. Vezmete Jokera, zmente par vet a obrazu, promichejte s Batmanem a mate to... :))) Hlavni hrdina je sympatak, film pekne odsypa, cili za me ok, vedel jsem do ceho jdu. Jediny co me stvalo, ze do hlavni zenske postavy dali takovou nevyraznou, nicnerikajici herecku. Pritom je v rusku tolik krasnych holek...
Arctic: Ledové peklo (2018)
Za hezke obrazky bileho snehu dam dve hvezdy. Vys nemuzu, nebot si nedokazu odpovedet na jednoduchou otazku - proc byl film vlastne natocen???