Recenze (5 580)
Recepty doktora Kudrny (1975) (TV film)
Dokonaly Blaha v zajeti krasnych zen. Vtipna a hezka (Mayerova, Fialova, Vranova - a ano, i Myslikova...) podivana... Vse rozsekne Mery Rosulkova. :-))
Růžová sobota (1974) (TV film)
Obsazenim i naladou podobne napr. filmu Tchyne. Zde je vsak prilis predvidatelna zapletka, oproti tomu prijatelna stopaz. Slabsi 4.
Hlas krve (1980) (TV film)
Kazda druha veta je z umele hmoty, nastesti kazda prvni je z vtipne kase... Zasmal, a pobavil jsem se vyborne s Ladislavem Frejem (k memu prekvapeni), a potesil se krasou supersympaticke Jaroslavy Obermaierove... :-)
Cestující se připraví k odletu (1972) (TV film)
Chudak Cepek... To je prvni co me napadlo. Dal uz jsem sledoval jen mimoradnou krasu Jaroslavy Obermaierove, proto tak vysoke hodnoceni... Doporucuju jen fajnsmekrum a ostatnim otrlym divakum. Pro "casual" divaky nestravitelne...
Kröd Mändoon and the Flaming Sword of Fire (2009) (seriál)
Chlapici z Little Britain v dalsim komedialnim serialu. Na me ovsem tentokrat prilis "humoristicky ridke", podruhe uz asi neuvidim (nebot podobnych britskych serialu je plno, a konkurence je tudiz velka)...nektere chvilky ujdou.
Týden bez závazků (2011)
V tomto filmu lze videt zblizka odhaleny cernossky (velky) penis. To me prekvapilo.
Varování před bouřkou (1951)
Podivejte se, asi takhle... v mem osobnim tajnem zebricku nej herecek zlatych casu USA filmu je na tretim miste Ginger Rogers, a to pro svoji neutuchajici libeznost a roztomilost. Tudiz ode mne film, kde je tato moje oblibenkyne takto trapena, nemuze dostat plny pocet bodu v hodnoceni. :-) To je ale zaroven asi tak jedina (a uznavam, ze mimoradne subjektivni) vytka. Film ma plno silnych momentu, krasnych zaberu (ktere potesi oko noiroveho divaka) a dostatecne temnou naladu s fatalnim zakoncenim...Doris Day i R. Reagan jsou presni, S. Cochran je dokonaly, a ja jsem spokojen. :-) (Diky B. za tip!) 4++
Děrsu Uzala (1975)
Je to moc dlouhe...to je prvni co me napada. Pritom mi delka filmu vetsnou problem nedela, ale tady je to nejake markantni...mozna ma pravdu kolega betelgeuse... :-) Radsi si pustim Bileho Bima... :-)
Rodeo (1973)
Mozna by slo hodnotit i vyse, ale pribeh neni zas az tak zajimavy... Pro retro priznivce motorismu je to radost, (jak si jde Jandak koupit noveho Califa, to jsem se pobavil... :-))...taky jsem na nem kdysi jezdil, a je fakt, ze v tehdejsi bide to byla asi nejlepsi dosazitelna motorka), a pro priznivce pohlednych herecek tez...trojka Hudeckova, Dvorakova, Safrankova potesi, a femme fatale (pro duo Somr-Mensik) Eva Jirouskova taky neurazi... :-) Docela me to vlastne bavilo. 3+
Pomerančový kluk (1975)
...jak rika pan McDonald's - "I'm Lovin' It"! Pro tak fanatickeho obdivovatele Karoliny Sluneckove, jako jsem ja, je toto ucineny raj na zemi... neboli sen. :-) ...jo a jeste jedna vec...je to snad prvni cesky film, kde me zaujal hudebni podklad stejne jako film samotny. (snad jedinym malym negativem je bohuzel ucast Otakara Brouska ml., ktery nehraje vubec spatne, ale dle meho neni spravne typove obsazen...)