Recenze (6)
Nepřítel před branami (2001)
Ze začázku to vypadalo nadějně ( ostřelovačská scéna v kašně ) ale postupem času se děj hodně rozmělňuje vedlejšími motivy a ztrácí tempo.
Daredevil (2003)
4 hvězdičky za Bulleye
Kmotr (1972)
Není to špatnej film, ale je k uzoufání rozvleklej a zdlouhavej . Časem nastoupí nuda.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Já jsem Holly, lodní počítač s IQ 6000. Což je stejně jako má 6000 učitelů tělocviku.“ Nevím jak bych to lépe vyjářil: je to prostě NEJLEPŠÍ KOMEDIÁLNÍ SERIÁL VŠECH DOB!!!!!!. CHvíli mě trvalo než jsem mu přišel na chuť, ale teď na něj nedám dopustit.
Fantom Paříže (2001)
Jeden z nejdražších francouských filmů a mě hodně sklamal. Po visuální stránce super, skvělý dynamický střih ( i když místama až moc zběsilý ) slušnej padouch a standartní Depardieu . Scénář je ale hodně slabý a postrádá jistou dávku uvěřitelnosti. ( nalákat blesk na hlavu oběti pomocí hřebenu vloženého do kloubouku je pěkná kravina ) Příběh je rozkouskovaný postrádá dynamiku,napětí a slušnou pointu.
Mulholland Drive (2001)
Některé filmy dávají banální odpovědi na jednoduché otázky. Mulholland drive nedává žádné odpovědi , jen vodítka. Divákovi nic nedaruje, ale pokuď přistoupíte na Lynchův originální styl zcela se vymykající běžným vypravěčským postupům, čeká vás gurmánský filmový zažitek. Podivný film dokaže natočit mnoho tvůrcům, ale jenom Lynch z toho dokáže udělat zábavný a něuvěřitelně NAPÍNAVÝ ZAŽITEK. Skvělá originální režie a parádní herci.