Recenze (154)
Nejdelší jízda (2015)
pre mňa jeden z top 3 najkrajších romantických filmov!!
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
akože...ten zombie žralok s nohami..no to bol asi strop toho, co som zatiaľ videla v ázijskej kinematografii
Time Is Up (2021)
strata času. nerozumiem prečo Bellu obsadzujú do filmov, keď ona nevie ale že absolútne hrať. verila som jej jedine vtedy keď ležala v kóme a bola ticho. zbytočný film. pár záberov okolia fajn, inak tú jednu hviezdu dávam horko ťažko
Invalida (2023)
toto akože čo bolo? najlepší slovenský film za posledných 10rokov!!
Štěstí pro začátečníky (2023)
strašne nesympatická hlavná herečka a celé sa to ťahalo ako týždeň pred výplatou
Láska přes okno: Dálka (2023)
o dosť viac nudné ako jednotka
Nejhorší člověk na světě (2021)
nerozumiem tomu vysokému hodnoteniu, pre mňa to boli 2 hodiny neskutočnej nudy. a zaradiť tento film do žánru komédia? no vtipné tam nebolo nič
Sláva (2022) (seriál)
akože ono to je dobré, ale ked nie ste zvyknutí pozerať korejské filmy, tak možete byť dosť v šoku z ich zvláštneho prejavovania emócií, kričania a dávania hlasnej hudbu do scén. ked ale hodnotím celkový príbeh, tak mňa to bavilo, bolo to prepracované, no možno y som ubrala 3časti, lebo druhá polovica mi prišla až moc natiahnutá.
Buď sama sebou (2023)
čo to sakra bolo??
Kde zpívají raci (2022)
veľmi pekný film ale odporucam nájskôr prečítat knihu - tá ma v sebe fakt krásny príbeh, ktorý je síce takmer 1k1 zachytený vo filme, ale z knihy budete mať lepši zážitok. film beriem len ako doplnok a možnú vizualázaciu ako to celé vyzeralo