Poslední recenze (3)
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Myslel jsem, že to bude nějaká ßlßost jako Ulice, ale není to tak špatné, docela mě to baví :)
Ulice (2005) (seriál)
Nekonečný, nejhorší a nejnudnější seriál co jsem viděl snad. Vůbec ničím mě nezaujal...
Comeback (2008) (seriál)
Comeback jeden pro me z nejlepších seriálů :), akorád škoda že už skončil.