Recenze (4)
Čistá duše (2001)
Jsem naprosto unesená, dojatá a nemám slov. Ačkoli jsem někde slyšela, že jako "životopis" Johna Nashe to zdaleka není přesné, tenhle skvost si zaslouží mých 100% jako film! Herecké výkony, hudba, režie. Chvílemi děsivé, ale úchvatné. "Existuje matematické vysvětlení toho, jak příšerná je vaše kravata" :))
Roboti (2005)
Já si naopak nemůžu pomoct. Možná je to tím, že snímek jsem poprvé viděla jako mladší a čili jsem nezkoumala nějak moc scénář, ale spíš se parádně bavila celou dobu nejen barevností a propracovaností, ale právě i příběhem, který mi nepřijde vůbec špatný (ale možná je to tou dětskou optikou). Každopádně, i když si ho teď pustím, náramně se bavím :-)
Babovřesky (2013)
Viděla jsem trailer... a stačilo mi to nejmíň na půl roku. Mě by jen zajímalo, jestli to ten Troška opravdu myslí vážně...
Příšerky s.r.o. (2001)
Tenhle animovaný film je pro mě srdcová záležitost. Byl to vůbec první film, na kterém jsem byla v kině (když nepočítám Terminátora 2 "zhlédnutého" v prenatální období :) ), dodnes ho zbožňuji a umím téměř nazpaměť! Námět, zpracování, hudba... skvělé!