Recenze (147)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Výborný Damian...Lepší Claire, avšak pro mě zcela jednoznačně nejlepší je Mandy coby Saul :) Smekám
Nevědomí (2013)
Svižně natočené ale trochu předvídatelné. 70%
L. A. - Přísně tajné (1997)
Dobrý Guy, lepší Kevin a nejlepší Russell. Lepší Krimi film není, jenom Obvyklí podezřelí jsou hodně blízko. Hanson je bůh
Star Trek: Do temnoty (2013)
Herecky muzikál Benedicta musim říct že po sherlockovi se v tomhle filmu plne projevuje jeho herecké vciteni. Když vyprávěl o své flotile musel sem zamacknout slzu i já. No ship should go down without her captain.....mozna hraje zmetka první třídy ale jeho osobnost si zamilujete
Hra o trůny (2011) (seriál)
Inu......smrtelníkovi nenáleží posuzovat dílo všemohoucího
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Je to něco mezi 2 a 3 hvězdičkami ale tak za Edvarda dám ty 3 :)
Očistec (1999) (TV film)
Režisér zřejmě chtěl jako malý vidět film kde Jsou esa jako Jesse James, Billy the kid, Doc Holloway či Billy Hicock a tak když ho nemohl vidět aspon ho natočil....a musím říct že ho nenatočil vůbec špatně na Tv film smekám
Sherlock (2010) (seriál)
Tak sem si myslel, že Sherlock od Ritchieho je vrcholem. To jsem si myslel dokud sem nepoznal pravého Sherlocka v podání Cumberbatche....Výborný herecký vykon a v posledním díle druhé série to bylo uplně famózní :) 110%
Hannibal (2013) (seriál)
5* co k tomu dodat.....Konec druhé serie o hodně převýšil konec první a celkově je to jedno z nejlepších seriálových zakončení EVER
Hvězdný prach (2007)
Opět Mark Strong ve skvělé formě :)