Recenze (493)
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Mě se ty prcičky prostě líbí. Účelem téhle komedie je, aby se člověk pořádně zasmál, a to mi věřte, že sem se smál pořád. STIFLER FOREVER !!!
Hooligans (2005)
UNITED...UNITED...UNITED...UNITED...UNITED...UNITED Je sice hodně nepravděpodobný, že by takovej prcek jako je Elijah Wood srovnal pár chlápků o dvě hlavy větší, ale mě se to líbilo
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Tak trojka mě dostala asi ze všech dílů nejvíc. Finální bitva na Minas Tirith byla nejlepší. Dvě věže byli taky dobrý, ale něco mi tam chybělo.
Troja (2004)
Povedený filmeček. Nikdy jsem si Brada Pitta moc nevšímal, ale od té doby co jsem viděl Troju a Pana a paní Smithovi mi začal přicházet k chuti. Achilles v podání Brada Pitta prostě namá chybu
Ghost Rider (2007)
Vůbec nechápu, proč to má jenom 50%. Nejočekávanější komixovka roku (no vlastně až po Spidermovi 3 :). Podle mě to je parádní film a Nicolas Cage jako vždy uspěl (aspoň u mě). Na hodnocení vůbec nedávejte a radši se na to podívejte
Obchodník se smrtí (2005)
Parádní film. Parádní Nicolas Cage. Parádní režie. A ty holky - Iman a Naomi taky nebyly k zahození :-)
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Nevím čím to je, ale filmy s rychlejma autama mě prostě berou. Dobrej díl, doufám, že ne poslední.
Rychle a zběsile 2 (2003)
Chybí zde Vin Diesel, ale stejně si to u mě získalo *****
Rychle a zběsile (2001)
JO JO JO Tuning, auta, rychlost a hezký holky to je ono. Tenhle film splňuje vše, co jsem od něho čekal. Vin Diesel se do takových rolí hodí.
Dokonalý trik (2006)
Hodně dobrý fantasy film, ale moc dlouhý na to, abych se na něj podíval znovu.