Recenze (71)
Vigil - Season 2 (2023) (série)
ufff ... "holky s holkama, kluci z klukama", "mírumilovní makakové", "zahnívající zápaďáci se zeleným mozkem" ... předpokládám že pokud bude trojka, dočkáme se i nějakých soudružek s kulema, borců s lajdákama kteří poté zázračně porodí zcela mentalně zdravé nebinární švédské cosi .... TVL - žumpa !!!
Psycho: The Lost Tapes of Ed Gein (2023) (seriál)
Zajímavé téma které by se však vlezlo do třeba hodinového dokumentu ... Každý díl víceméně ty samé obrázky a ukázky ... pokud neuvidíte všechny díly, jsem si jistý že o nic zásadního nepřijdete ... bohužel ...
Barbie (2023)
ufff ... tenhle hnůj nezachrání ani Margotka a Ryzlink ...
Santo (2022) (seriál)
... "jak se mi v tom někdo zamoce, tak se z toho nevymoce" ... ufff ... strašná slátanina
Red Notice (2021)
Nic světoborného, prostě zábava na víkendový večer a mě to bavilo ;-) přirovnání k Post Malonemu TOP :-D (v origo znění rozhodně lepší)
Old Henry (2021)
kraťoučké intro a pak už jen "žádný sraní s mladou paní " naprostej "špek" mezi westerny !!!
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Naprostá Pecka !!!! " a Must see 2021 !!!"
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
... a tak pěkně to začlo ... ufff ... a nakonec se z toho vyklubala Černá komedie !!!
The Stand (2020) (seriál)
... slátanina alá... " jak se mi v tom někdo zamoce, tak už se z teho nevymoce " ...
Letuška (2020) (seriál)
... šílená slátanina ... jedna navíc za "Kuku"