Recenze (71)
Povstání mrtvých: Strážní věž (2015)
WTF
Divoká karta (2015)
NUDA,drama zapletka jak z ordinace v ruzovym gardenu,pro me jednoznacne nejslabsi film s Jasonem z englandu :(
Vinaři (2014) (seriál)
(1.série) ...a tož mňa to celkem baví,né že bych měl někde rezervovanej timpl a fofrem hrnul dom zgómnout každé nové díl, ale aspoň sa dozvím jak cajzlové dřou v hokně na nás všecky ostatní,proč už basket v Brne stojí za hovno,jak zbalit betelnou moravskó dcérenku,proč je tady na Moravě hafo šikmookejch,že už Prágl není hlavní štatl, ale Kladno.Taky už mňa ta glocňa konečně pobrala proč sa vrací majlant černoprdelníkům.Včíl už mňa chybi jen díl,kdy vysvětlijó proč Velká cena zhaprovala a bude pali!! Jen tak dál "kucíí cajzlovský" ,prostě tady na jihu pro Vás máme jen slova obdivu, patoky s láskou speciálně nachcaté,meruňky za pade kilo a sodovku místo limonády !!!Holt su rád skama su!!
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
"Bohumile,Bohumile" toz takovy sracky se nedelaj !!!!
Příběh kmotra (2013)
....nuda
Hra na hraně (2013)
Hvezda za Afflecka....
Černobylské deníky (2012)
1 * hvezda za medveda...jinak tento pocin meli dat dohromady z Die Hard 2013 a mozna by to aspon nekdo ocenil !!
Gravitace (2013)
Zklamani a zase zklamani! Druha * za efekty :(
Odvážní (2011)
Tak na tohle se snad poskladali vsichni fizlove sveta....HUMUS !!!! A.C.A.B.
Záře (1996)
Luxusni,luxusni a zase luxusni film!!! Z peti hvezdicek davam deset