Recenze (21)
Zabiják (2023)
Hrozně pomalý a nudný film s minimem akce. K hlavní postavě jsem si nevytvořil vlastně žádný vztah a jeho osud mi byl celkem ukradený.
Medvěd - Systém (2022) (epizoda)
Půl hodiny neustálého řvaní, kdy vůbec netuším kdo je kdo a proč se tak chová. Tohle mě k dalšímu sledování nenalákalo.
Obi-Wan Kenobi - Část I (2022) (epizoda)
První díl teda velká nuda. A ta rádoby napínavá honička, kdy se padouši museli hodně snažit, aby princeznu Leiu nechytili po pár krocích, tak ta byla hodně trapná. Zkusím ještě jeden díl a uvidím, jestli bude mít smysl koukat dál.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nádherné vizuály, dobře obsazené postavy, sem tam někdo párkrát máchne mečem, holky ukážou kozy... a to je vlastně všechno. Jinak je to nuda, nuda, šeď, šeď. Prostě samý kecy a skutek utek. Jak moc jsem se na seriál těšil, o to víc začínám být zklamanější.
Městečko Haven (2010) (seriál)
Seriál s ohromným potenciálem, který se mu však nedaří využít. Kingovu předlohu, záhady, atmosféru a krásné záběry přírody tu přebíjejí naivita, předvídatelný děj, nudné dialogy a hlavně mně nesympatická a špatně hrající Emily Rose.
Jesse Stone: Nový začátek (2006) (TV film)
Pozvolna plynoucí detektivka s drsným, mlčenlivým poldou, která mě dostala svou atmosférou a překvapivě dobrým Tomem Seleckem. Přestože byl tento televizní film natočen až po snímku Jesse Stone: Chladnokrevný detektiv (Chladnokrevný Stone), jedná se o Jesseho první případ v městečku Paradise.
Avatar (2009)
Můj první film ve 3D. Za technické provedení by si zasloužil určitě 5 hvězdiček. O jeden stupínek dolů ho však sráží neoriginální a předvídatelný scénář. U výborného scénáře mi horší technické provedení tolik nevadí, obráceně je to horší. Přesto se jedná o film, který rozhodně stojí za zhlédnutí, hlavně na velkém plátně a ve 3D. Jen mě zamrzelo, že 3D verze byla pouze dabovaná. Nevím, čím to je, ale na český dabing jsem poslední dobou více a více alergický.
Krabat: Čarodějův učeň (2008)
Překvapivě dobré fantasy, od kterého jsem nic nečekal, ale o to více jsem byl potěšen. Krásně temná atmosféra a dobré herecké výkony, chtělo by to jen vylepšit triky. Kvalit Čarodějova učně od Karla Zemana sice nedosahuje, ale nakonec po druhém shlédnutí se přikláním spíš ke čtyřem hvězdičkám.
Babovřesky 2 (2014)
Na rozdíl od jedničky tohle už hrozné bohužel bylo. Téměř zmizeli Dolanský a Vondráčková, kteří jedničku drželi nad vodou nejvíc (vlastně asi jediní), a zbyla klasická troškovina. Film je vlastně úplně o ničem a navíc vše zabíjí skoro dvouhodinová délka.
Babovřesky (2013)
Nebylo to zase tak hrozné, jak jsem se obával. Vyházet vše kromě romantické linky mezi Dolanským a Vondráčkovou a zkrátit na maximálně 90 minut, byl by to celkem pohodový film.