Oblíbené seriály (7)
O.C. (2003)
Pre mňa ou sí srdcová záležitosť :* má všetko čo má mať, aby bavila a zaujala tínedžera, hoci priznajme si ,určite osloví aj jeho rodiča :) skvelé herecké obsadenie..s mojím osobným bohom Sethom, ktorý nemá chybu ..perfektné zápletky, dráma, komédia, humor, prostredie..ved úprimne, kto by si nechcel aspoň na jeden deň,vyskúšať život v orange county a byť hoci len na jednom z plejády večierkov a párty? :)
Dr. House (2004)
Můj přítel Monk (2002)
Na Monka nedám dopustiť !! Tento seriál ma hrozne baví, videla som každú časť 14574758x :D Bol aj istou formou mojej psychoterapie, keď mi bolo najhoršie, pustila som si Monka s mojím blízkym človekom a zrazu bolo všetko fajn :) Pre mňa má tento seriál proste osobitý význam :) Nepoznám niekoho, koho by to mohlo nebaviť...a dosť nejdem sa už opúšťať :D 100%
Přátelé (1994)
Dva a půl chlapa (2003)
Hra o trůny (2011)
Každá nová epizóda je pre mňa zážitkom, a v niečom obohacujúca a inšpirujúca..Už keď počujem úvodnú zvučku mám na tvári úsmev číslo 5 a v duchu jasám,čo sa zas stane.. čo sa dozviem :) Perfektný seriál - skvelé herecké výkony- neobyčajní herci, originálne zápletky a dej, intrigy, sex, medziľudské vzťahy najrôznejšieho druhu, napätie, láska, adrenalín, dobrodružstvo, krásne prostredie, bolesť, vojna, krviprelievanie...to všetko nájdete v Game of thrones a ešte oveľa viac ...:) 100%
Dexter (2006)
Moja úplná srdcovka. Tento seriál som videla minimálne 5x a to celých 8 sérií. Dexter sa mi skrátka úplne dostal pod kožu, jeho legendárne vnútorné monológy, jeho „tajomstvo" , jeho životná cesta, vzťah s nevlastným otcom, skvelá a pre mňa úžasná sestra – Debra f*cking Morgan :D , spôsob akým nadväzuje vzťahy , to ako vždy chytí svojho vraha...mohla by som pokračovať donekonečna. Tento seriál je jeden z tých, ktorý obohatí a úplne pohltí :)