Recenze (454)
Hypermarket, jeho pán a otrok (2011) (TV film)
Žijeme bohužel v časech globální debilizace lidstva aneb Kam pojedeme v neděli na výlet? Do Lidlu! - Hnus.
Chaloupka na vršku (2006) (seriál)
Poslední marná snaha o záchranu něčeho, co mělo smysl.
Chata v horách (2012)
První polovina trapárna, ale konec zajímavý.
Chvilky (2018)
Kdo si to neprožil, nedovede si představit, jak hrozné to je, když člověk zjistí, že neví, co on sám chce nebo potřebuje. Jenovéfa Boková je tady perfektní.
Ikarův pád (1977) (TV film)
Famózní výkon Vladimíra Menšíka, kterému všechno uvěříte a budete z toho hodně smutní.
In nomine Patris (2004) (TV film)
To, co se tenkrát v Adventu stalo a co následovalo je opravdu jako poznat nebe a peklo v jednom týdnu. Další ukázka ostudného chování komunistických prasat.
Izolace (2006)
Ty dvě hvězdičky dávám za medvídka Andyho Nymana :) a za to, že jsem se místy vážně dobře bavila (hlavně když byl Andy u bazénu :)
Já, Barbie (2003) (TV film)
Chudinky bez sebevědomí.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Stráááášně dlooouuuuhééé. Pro mě jsou tyhle tajemní dokonalí chlápci, super bloncky, super bouchačky, super káry a honičky o ničem.
Jája a Pája (1986) (seriál)
To semínko jsem si přivezl až z Celaskónu. :)