Recenze (454)
Netvor (1985)
Tomuto filmu se musí nechat, že je v něm tak tíživá a děsivá atmosféra jako málokde.
Neutečeš (2014)
Chyby se najdou (skoro) všude, ale jako světlo na konci tunelu plnýho stupidních hororů posledních let je tahle carpenterovka. Především prvních 30 minut je paráda. Hudba a atmosféra od začátku dokonalý a díky nim bylo od prvních minut jasný, že TOHLE bude jiný.
Nevinnost (2011)
Nechce se ani věřit, že film vznikl v této době přející českým (ne)hereckým ubožákům, protože je to velmi dobré. Konečně film, kam režisér obsadil HERCE a nebál se zaměstnat SCÉNÁRISTU. Děkuji, vyplatilo se to.
Nezapomeň na mě (2010)
A ty si klidně sedneš do auta s cizí pandou.
Neznámí hrdinové (2007) (seriál)
Jediné, co ďábel potřebuje k tomu, aby uspěl, je mravné lidstvo, které neudělá nic. Tihle opravdoví hrdinové jsou ukázkou toho, že ne každý mu tu radost udělá.
Noc na Karlštejně (1973)
Hledáme ženskou, výsosti. - My též!
Noční můra (2006)
Nápad dobrý, ale donekonečna natahovaná nuuuudaaa.
NON-STOP (2014)
Jedno klišé za druhým, včetně toho nejhoršího - "Byl jsem špatný otec, ach Bože!"...ano. Ach, Bože, už je to tady zase. :(
Noroi (2005)
Konečně něco aspoň zajímavého.
Nouzový východ (2008)
Jeden z nejsilnějších filmů vůbec. Bohužel jsem jí strašně rozuměla. Někdy opravdu není jiný nouzový východ.