Recenze (83)
Sundo (2009)
Trochu mi vadil hlavný hrdina Romano, ktorý sa celý čas tvári, ako Dwayne Johnson. Inak vcelku pohodový pokus o nezvratný osud po filipínsky. P.S.: bubáci sú vážne slabí
Dark Circles (2013)
Trocha lepšie odvedená robota od všetkých zúčastnených a mohol to byť perfektný film. Aj napriek tomuto tvrdeniu, to bol jeden z lepších hororových filmov, ktoré som tento rok videl. Pekné 3 hviezdy.
Kvartet (2012)
Komédiu to pripomína iba veľmi vzdialene a drámu taktiež. Ja som nemal z filmu žiaden zážitok. Určite si nezaslúži viac ako 2 hviezdy. Strata času
Temné nebe (2013)
Musím nesúhlasiť s komentármi typu: bez napätia, béčkový film, či bieda. Je to veľmi dobrý sci-fi film s prvkami hororu. Počas celého filmu som sa nenudil a ľakavých scén je tam niekoľkonásobne viac, ako v novom Evil Dead, či Mama. Vrelo odporúčam všetkým milovníkom hororu, či sci-fi. A jedna rada na záver pre kamarátov spolukomentátorov: Nechoďte na horor do kina, strácate tým 70 percent zážitku
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Moje hodnotenie je na hrane medzi 2 a 3 hviezdami. Priklonil som sa ku trom, lebo sa mi veľmi páči scenár.. Škoda tých B-čkových scén s trolom a ani s efektami to režisér zrovna nevyhral. Snáď dvojku viacej prepracujú a bude to trhák :)
Rodičovský manuál (2012)
Vážne vydarená komédia plná vtipných momentov, pri ktorej som sa ani chvíľu nenudil. Billy Crystal je skvelý a moment, keď spieval na záchode, nemá chybu. Come out, come out Mr. Doodie and swim in the swimming pool. I know it´s dark where you´re hiding, but out here it´s really cool. :)
Nespoutaný Django (2012)
Scenár výborný, škoda, že film nerežíroval niekto iný. Klasický Tarantinovský štýl ma síce veľmi neohúril, ale film ma na moje prekvapenie bavil od začiatku až do konca.
Gambit (2012)
Ako som sa na ten film tešil, tak sa moje nadšenie vyparilo už po prvej polhodine. Veľmi nudný film, v ktorom sa prakticky celý čas nič nedeje. Miestami mi to pripomína film - Bean : najväčšia filmová katastrofa. A Cameron Diaz je tu tiež príšerná.
Lincoln (2012)
Zaujímavý kúsok americkej histórie. Film je síce trochu viac natiahnutý, než by sa patrilo, nie sú v ňom však žiadne nudné pasáže podľa mňa. Nejaká poriadna vojnová scéna by mu ale určite neuškodila
Chlap na roztrhání (2012)
Filmy so športovou tématikou patria medzi moje obľúbené žánre a keď sú športovcami malé deti, rázom z toho vzíde pohodový film pre celú rodinu. Film síce nie je ani dobrou komédiou a už vôbec nie dobrou drámou, má však niečo do seba a hneď by som ho nezatracoval. Je to také slušné odreagovanie od akčných trhákov a hororových krvákov, ktoré vládnu súčasnou kinematografiou.