Recenze (104)
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
cely film sa viedol skvelo až na koniec... vobec som nečakal take zakončenie teda to ani nebolo zakončenie... 4/5 len kvoli koncu
Americký sniper (2014)
.
Birdman (2014)
Ťažko veriť nie to ešte chapať že tento skvost (aka Psychologicka podpriemerna slatanina ) ziskal 4 oskary vratane kategorie : Najlepši film Welcome to Hollywood ... vlastne Hollyblud
Blade Runner (1982)
nuda nuda nuda... 2* za hudbu
Bledé modré oko (2022)
Siel som na tento film hlavne kvoli Christianovi, ktory bol skvely ako stale. Vyborny bol aj Melling, ten jeho psycho vyraz ma dost miatol. Hodnotenie chapem - az prilis pomaly a linearny priebeh, no obstojny koniec. dal by som 3* ale kvoli Baleovi je to za 4
Bod obnovy (2023)
CSR Minority report, avsak so slabsimi hereckymi vykonmi, scenarom a dejovou liniou ako takou. Slubny start ale otvara potencial pre dalsie pripadne filmy.
Bod zlomu (2015)
skvele scenerie, dych vyražajuce zabery no slaba charakteristika postav a nejasny dej, no napriek tomu stoji za pozretie pretože tento film ma niečo do seba
Captain America: Občanská válka (2016)
Trošku som sklamany, očakaval som z dejovej stranky viac, vlastne rozuzlenie prišlo až na samotny koniec.
Cena svobody (2014)
Nadherna drama o rodine, nadeji a obetovani sa. Skutočne hodnoty su tam kde ich žial nevidime.
Colombiana (2011)
1* za sexy Zoe inac strasna sracka sprevadzana kopou nelogickymi udalostami...