Recenze (104)
Everest - najťažšia cesta (2020)
skvely emotivny dokument, ktory mna, ako milovnika hor, dotlacil k slzam. Cest ich pamiatke.
Útok na Bílý dům (2013)
taka hovadina az som z toho dostal covid...
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Dlho som nic nekomentoval ale toto ma proste dostalo. Po chernobyle dalsia kvalitka od HBO a musim povedat ze u mna toto pokorilo aj svedsko-dansky Most. A tento soundtrack: https://www.youtube.com/watch?v=i31zFiwBFho <3
Nepřátelé (2017)
Hudba minimalne tak brilantna ako neprekonatelny Christian Bale!
Most - Série 4 (2018) (série)
B.R.I.L.L.I.A.N.T
Mezi náhrobními kameny (2014)
nebyt klisoidneho konca a tym myslim nelogicke konanie postav dal by som 4*
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
+ : Kylo v lepsej forme, nebolo mu vidno tie odstavajuce satelity (usi), krasny mindfuck nakonci - : chabe suboje, zbytocne sceny a teda aj zbytocne pretiahnute, prilis vela nepotrebnej akcie, minimum hlbsieho zmyslu.. Stale ale lepsie ako 7cka, ale bohuzial aj tato cast bude patrit na smetisko dejin Star Wars.
Thor: Ragnarok (2017)
najlepsia marvelovka za posledne roky
Čára (2017)
Prijemne prekvapenie. Nechybali ani vtipne sceny, a co sa tyka zakru ako takeho, slovenska produkcia sa posuva smerom vpred. Mastalir a Libezniuk vyborni!
Vetřelec: Covenant (2017)
Scotty Scotty, azda si sa dal na drogy? 5 rokov si mal na to aby si vybudoval nieco velke na com by Prometheus zakladal a co by Promethea vytiahlo z tienistej neistoty. Priahli sme po zodpovedani otazok, kt. nam Prometheus dal a ty si to nacisto dojebal. 3* LEN Z UCTY....