Recenze (32)
Matthew Perry: Zpověď (2022) (pořad)
Díky za vše.. a určitě tvá kniha pomohla mnoho lidem
Hříšníci (2011) (seriál)
Nevím kde začít.. do čtvrté páté série, už ani nevím do které, to bylo něco neskutečného, ty nečekaně až přehnane a šokující události byly něco co sem potřeboval.. to za pět hvězd z přehledem. Ale pak to začlo být mírnější a hlavně až moc feministické,utlačované,proti teplouskovske až moc.. opravdu až moc,lgbt strašně přehnane,Liam ten to zas přeháněl z kulturou, Ian zase z lgbt. Ale nejvíc kurvaa kdo mi začal vadit,byla Fiona a debbie... Naštěstí Fionu vypakovali,ale ta pojebana lizacka trubek a feministka tam byla dokonce.. opravdu kdybych chtěl jen kvůli tomu to stáhnu na tři hvězdy. Jenže ono to mělo něco pořád do sebe. Carl,frank a hlavně můj největší oblíbenec Lip.. ten to zachraňoval. I cesta iana s mikym mi nějak nevadila,sem docela homofob. Před 10 sérii sem si byl jistý že dám max čtyři,jenže poslední dvě mě příjemně překvapily. Hlavně poslední série a linka s Frankem,fakt to ve mě vyvolalo lítost . Takže děkuji a je to za pět
Mluv se mnou (2023)
Lepší průměr,ale nic moc..
Volání divočiny (2020)
Ale jo já jsem spokojený,člověk si fakt našel cestu i k tomu digitálnímu psovi
Lovci duchů - Carry On (2020) (epizoda)
Děkuju
Univerzita pro příšerky (2013)
Já jsem spokojen, pořád lepší než co produkuje teďka Disney atd
Cobra Kai - Série 5 (2022) (série)
Neskutečné
Wednesday (2022) (seriál)
Jsem spokojený, pár věcí mi vadily ale jinak perfektní
Barbar (2022)
To byla píčovina, neříkám že film má dávat smysl,ale tohle bylo za čárou. Od půlky filmu nuda a nuda. Člověk pořád čeká co z toho zajímavého bude a ono nic. jsem zklamán hlavně protože těm kterým v hodnocením věřím to hodnotili kladně.. hvězdu dávám jen za půlku filmu a že bych ohnul tu ciganku..
Jedna noc (2016) (seriál)
Až na ten konec dost v pohodě