Recenze (591)
Příběh Glenna Millera (1954)
Uhlazenej ucesanej filmecek stejne jako komercni swing, kterej G.M. svetu predstavil. J.S. mi k ty roli tak uplne nesedi, ale je to prijemna oddechovka. Louis Armstrong a Gene Krupa jsou svou fyzickou pritomnosti ve filmu prijemnym prekvapenim.
Springfieldka (1952)
Je to zhruba na úrovni vinetoua, ale dobře se na to kouká. Když člověk leží po vopici na hadru a hlava je líná, tak je to příjemnej film.
Eso v rukávu (1951)
Chapu co chce tenhle flick rici, ale je to receno dost tezkopadne. Daleko lip je to receno v 'Natural Born Killers'.
Přímo nad hlavou (1949)
Prostě "Gregory Peckory" (jak mu říkal Frank Zappa, dej mu pámbu večnou slávu} je neprůstřelnej a má to pevně v rukou....hezký záběry z WWII a pravý počitačově ještě nefalšovaný 'Flying Fortress' mašiny!
Občan Kane (1941)
Věřím že CK je flick, kterej byl ve svý době první vlaštovka. Dneska je to bohužel kopec nudy. Vůbec mě to neoslovilo.
Stuky (1941)
Válečná propaganda o tom jak to těm anglánům na nebi natřou. Na svou dobu zdařilé scény vzdušných náletů a soubojů. Srovnatelné se socialistickými dílky z 50.let. Jak z jedné dílny...
Věčný žid (1940)
Kdysi efektivni agitka, dneska voda na mlejn Holocaust Industry...
Dívka v modrém (1939)
Mě dostala hláška "Párátko ti hoři?"...
Triumf vůle (1935)
Flick co i po letech pohladí po duši...hahaha
Anton Špelec, ostrostřelec (1932)
Mám rád komedie kde je situační humor. Nemám v oblibě komedianství. Proto mě moc nebere Vlasta Burian, Rowan Atkinson, Jim Carrey apod., i když uznávám jejich kvality, ale zkrátka není to moje parketa.