Poslední recenze (14)
Jetelín (2016) (seriál)
Já bych tomu ještě dala šanci. 1. díl byl nic moc, ale při dalších se chvílemi docela bavím. Také dnes oblíbený a stále reprízovaný Comeback, byl na začátku přijímaný s rozpaky.
Donšajni (2013)
Dala jsem za dvě a to jen kvůli krásné hudbě, tedy myslím té klasické :-) Moc mě mrzí, že se režisér Menzel tímto filmem o dost přiblížil ,,tvorbě" režiséra Trošky.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Nějak jsem to Julii Roberts nevěřila. To potěšení z jídla a z toho, že nedopne džínsy, ani ta milostná zmatení mysli. Asi na to nahlížím příliš pragmaticky, ale která rozvedená čtyřicátnice by řešila rozchod ,,trandáním" po světě? (Která by na to měla?). Pro mě příliš dlouhá nudná pohádka :-)