Recenze (74)
Útěk do divočiny (2007)
I když trvalo než jsem si tomuto filmu našel cestu. Velmi silné..
Eternals (2021)
Dvojitej klystýr je pořád příjemnější než tohle. Nejhorší a nejnudnější blockbuster od Marvelu. Sotva dokoukatelný.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Twe, ciwe to byla kua nuda.
Habermannův mlýn (2010)
Vyobrazení čechů a české povahy bez růžových brýlí.
Wonder Woman 1984 (2020)
Gal kouzelná, film takřka odpad. Je to hrozně pitomé, jako celek. A sakra proč to má takovou brutální stopáž. Táhlo se to totiž ještě víc než týden před výplatou.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Ferrell neobvykle krotkej a není to vůbec na škodu. Příjemná odechovka.
Kapitán Říp - Jak nemohl mluvit sprostě (2020) (epizoda)
Koukat místo toho půl hodinu do prázdných kamen bylo zábavnější.
Kapitán Říp (2020) (seriál)
Lepší než Čau lidi to bylo, ale žádná rána na solar se nekonala. Finále s proslovem alá Batman, povedený.
Grandhotel Budapešť (2014)
Veliká paráda. Srdeční záležitost.
Kapitán Říp - Jak učil děti lásce k vlasti (2020) (epizoda)
Úvod parádní, kokeš, bílý děcka, liberálové, to by šlo.