Recenze (9)
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Úžasné! Už úvodní záběr ocasu letadla pomalu se vynořujícího nad mraky nastartuje správnou atmosféru. A začne smršť! Hlášek, nadsázky, přehrávání, neuvěřitelné akce a samozřejmě žraloků. Je to jízda, okružní jízda po místech tak oblíbených v akčních filmech. Letadlo, metro, mrakodrap, stadion, velkoměsto, .... Bavila jsem se moc a začínám vyhlížet třetí díl.
Na Hromnice o den více (1993)
V mém soukromém Top Ten komedií. Dokonalá kombinace: originální námět, skvělý Bill Murray a jedno ospalé městečko. Pobaví i při repríze, několikáté repríze.
Policajt ze školky (1990)
O něco lepší než další komedie s Arniem. A pak mám ráda Lindu Hunt.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Po slabé dvojce Indiany Jonse přišla Křížová výprava. Přišla a zvítězila. Pro mne jednička mezi dobrodružnými filmy. A část odehrávající se v hitlerovském Německu dokonalá.
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Dobrá atmosféra filmu, tajemný příběh, napětí, skvostná Monica Belluci, dokonalé vykreslení atmosféry... a pak konec jak z jiného filmu. Nestačil by jeden šílenec? Nepochopila jsem potřebu hl. hrdiny zachraňovat naprosto nevýraznou hlavní ženskou hrdinku. Ale stejně 4 hvězdy.
Rozkoš v oblacích (2013)
Roztomile ulítlá záležitost s výbornými dialogy. Jo, když máte kolem sebe takovou partu bláznů a dosatek tequily, ubíhá i let porouchaným letadlem příjemně. Ale musíte být pasažér či stevard v první třídě, v economy třídě je to nuda. "Snažíme se vám najít volnou dráhu, zatím se to nepodařilo. Jak je to kruci možný?! Postupujeme podle manuálu. Kdy se něco uvolní?! To nevím, ale dřív či později něco najdeme." Podle mne nejlepší rozhovor kontrolní věže a kapitána letadla v tísni. Kam se hrabou katastrofické filmy.
Závod s časem (2013)
Nudné drama, thriller bez napětí. Námět dobrý, jen asi špatně zvolený herec na takovou One man show. Už chyběl jen žralok v zaplaveném suterénu nemocnice. Dvě hvězdy z úcty k Paulu Walkerovi, film jsem zkoukla až po jeho nehodě.
Báječný hotel Marigold (2011)
Příjemný film plný barev. Z mého pohledu zbytečně moc prostoru pro peripetie hoteliéra, ovšem za Celii Imrie ty čtyři hvězdy dát musím. Její postava mne bavila zdaleka nejvíc.
Red 2 (2013)
Pro mne překombinovaný děj, divná zápletka a slabší výkony herců. Kouzlo jedničky je pryč, bohužel.