Recenze (214)
Křupan (2000)
Filmik celkom fajn - hlavne tie konecne charakteristiky postav, ale Dora ma vyborny slovensky dabing !!! Zuzka Porubjaková - drz sa a drzim palce cerstvej pani herecke :-)
She Fought Alone (1995) (TV film)
Film ako taky fajn - ale vyborny slovensky dabing :-)))
Zámožná žena (1984) (TV film)
Tento serial je uzasny a je obrazkom svojej doby :-)
Bathory (2008)
Pan Jakubisko si dal velmi zalezat a klobuk dole ... Podla mna je to genialny film, ktory by mal v kazdom normalnom a vnimavom divakovi nieco zanechat - urcity pocit alebo naladu... Vo mne urcite ano a rozhodne je chyba vidiet tento projekt iba raz ... Trosicku mi tam - ale chybal ustredny motiv piesne Muj boze v klasickom Knechtovej podani. Aspon k zaverecnym titulkom - ale inak klobuk dole pred Annou Friel, "basnikom" Karlom Rodenom, ale aj pred pani Sonou Norisovou, ze sa na to vobec dala - ja ju vsak stale vnimam ako Pocahontas :-)
Červený drak (2002)
Hopkins je typicky hororovy face a toto ma s hororom vela spolocneho - hlavne tie vypichnute oci, ale inak Hannibal cislo dva ako vysity :-) fajn :-)))
Počítání mrtvých (1999)
Tak toto je film, ktory ma skutocne ocaril ... Milujem filmy z lekarskeho prostredia pretoze som sama mala moznost k tomu trosku pricuchnut ... V globale je to genialny projekt :-)))
Opuštěná a podvedená (1995) (TV film)
Film ako taky nic moc iba 4 hviezdicky, ale vynikajuci dabing - Zuzana Porubjakova
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
Fajn zapletka a dobry slovensky dabing ... Zuzana je super :-)
Rodinné prokletí (2000)
Mam velmi rada Annabellu a nadsene sledujem celu jej tvorbu - teda aj tento podareny film :-)
Osud tomu chtěl (2000)
Pekna romantika na uvolnenie a super slovensky dabing - lepsime sa :-))