Recenze (133)
Trailer Park Boys (1999)
Greeeeeee-hehehehehe-sy
Volejte Saulovi - S plným nasazením (2020) (epizoda)
Pre mňa osobne zatiaľ najlepšia časť série, Slippin Jimmy opäť v akcii ako "world's best lawyer " , a konečne sa dozvedáme viac o Fringovi a čo sa dialo v Čile a Mexiku. Aj keď to celé s Mesa Verde sa tiahne , toto bude podľa mňa bod zlomu medzi Kim a Jimmym.
Dobré místo (2016) (seriál)
Absolútne neznesiteľný stupídny seriál plný debilných postáv! Polemizovanie o morálke a etike bolo trápne ba PC jak sviňa. Po polke prvej sezóny som to vzdal.
Proposition (2005)
Milujem takéto jednoduché krvavé Westerny s krásnou výpravou!
Papírový dům (Netflix verze) - Série 3 (2019) (série)
Som veľmi sklamaný z týchto 8 dielov, La casa sa premenila do španielskej telenovely kde viac než pol sezóny riešili vzťahy a lásku.
Městečko South Park - Zloději hoven (2019) (epizoda)
Krásna referencia s sepkanim na dune :))) príjemná vec ,,,,, why is everyone whispering :D
Dnes naposled (1958)
Najkrajšia časť tohto filmu pre mňa bola keď Holíč povedal že už nemôže piť lebo mu začína tvrdnut nos.
Kowai onna (2006)
Prvý príbeh bol na smiech , druhý nedokončený a tretí typická ducharcina. Príjemné si to pozrieť po nočnej kde nemusí človek rozmýšľať
Doug Stanhope: Deadbeat Hero (2004)
P .L . U . C . K.
Ve stínu koňských stájí (2010) (TV film)
Kkt zase sfajceny som sťahoval filmy :DDD