Recenze (175)
Tokijský klan (2014)
Tak pro začátek: nemám český titulky, myslím si že to není tak důležité(měl jsem angl., ale moc anglicky taky nerozumím). Film splňuje všechny kritéria na pět hvězd. / Film splňuje všechny kritéria na odpad.
Temný rytíř povstal (2012)
Není to na 5 hvězdiček, ale konec filmu je vynikající = na pokračování se velmi těším. Film si bere to nejlepší z prvního dílu a druhého dilu. (Prosím zde nečíst, pokud film neviděli.) Pár drobností co mě vadí: policajti jsou 3 měsíce v podzemí a nemají fousy co to znamená buď správný policista nosí žiletky a pěnu nebo našli pár tisíc použitých žiletek v kanálech. Tohle mě zrovna úplně nevadí, ale poukážu: začátek druhého batmena je podobný jako začátek třetího. A konec prvního batmena (Batman začíná) je velmi podobný konci batmena třetího viz honička vláček u jedničky:-) - subjektivní názor.
Anonym (2011)
Pro mě asi film roku, Velké překvapení, předtím jsem si říkal, že to bude nějaké "zdeformované" amerikazací(jo divný slovo), ale nikoliv. Herci na skvělé úrovni. Režisér netradiční.
Den před krizí (2011)
U mě velké překvapení. Inu je to komorní, přesto megalomacké(beru to obrazně a trochu fantazie přidám). Herci skvělí
Fight For Your Right Revisited (2011)
Tuta muzika mě moc nebere, ale videoklip je dobrý, ta scéna "pivo" je to nejlepší s třiceti minut.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
No jo, dvojka HPDH mě ani nesklamala, ale ani neuchvátila. Před dvojkou nebo po prvním dílu jsem si myslel naivně, že do druhého filmu nebude co dát, ale je tomu na opak. mohl to být klidně o dvacet minut delší. Rozhoduju se mezi 3* a 4*.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Francouzké prostředí, vlakové nádraží, výborná atmosféra, a děj
Melancholie (2011)
Hlavní hrdinky mě neuvěřitelně štvaly.
Moneyball (2011)
Já baseballu nerozumím, a jde mimo mě.
Nákaza (2011)
vidím to na krásných 70%