Recenze (175)
Přes nový práh (2009) (pořad)
Rád se na to kouknu - přehled v realitách.
Rok jedna (2009)
To je hovadina:-)
Sherlock Holmes (2009)
Mezi 4-5 * Zajímaví směr, herci potěšili, zápletka dobrá - pokračování bude určitě následovat, trochu jsem se ztrácel v ději než jsem si zvykl, Technicky kvalitní, pochvala za kameru a střich i stylizace.
Strážci - Watchmen (2009)
Viděl jsem prodlouženou verzi.
Veřejní nepřátelé (2009)
Zajímavý gangsterský počin. Kamera mě vůbec nevadila. 90%
Vyprávěj (2009) (seriál)
Vyděl jsem dva díly. A lehce nad průměrné.
Vzhůru do oblak (2009)
Film mě překvapil a nenudil. Pěkné zpracování a nadchla mě výborná hudba. Vřele doporučuji.
2012 (2009)
Musím přiznat, že pojetí filmu mi padlo do oka. Samo sebou krásně patetické(né tolik americky-patetické). Triky vynikající. I příběh se mi zamlouval... chápu, že je jednoduchý. 4,5*
500 dní se Summer (2009)
Kvalitní romantická komedie. Na US nadprůměr.
Code Geass: Hangjaku no Lelouch - R2 (2008) (série)
Hodnotím obě řady. Asi jedno z nejlepší anime(řekl bych i seriál), které, jsem kdy viděl. Příběh velmi kvalitní, postavy vynikající, dabing charakterů na nejlepší úrovni, hlavně ústřední dvojka: Jun Fukuyama a Takahiro Sakurai. Velmi kvalitní konec. Stylizace pěkná. Rychlé tempo a přísun informací = náročné na pozornost. Hodně zvratů v ději = nevíte co bude(stane) za půl hodinky. Ohromné množství vedlejších postav cca 20-30 lidí. Viděno dvakrát rozestup dva měsíce. Doporučuji všemi deseti, ale ne jako oddychovou činnost, a není to pro děti, ale na první pohled to může vypadat(ano myslím MECHA souboje a školní prostředí).