Oblíbené filmy (8)
Iron Man (2008)
Poprvé mě film vůbec nezaujal ale jak se říká - Nesuď knihu podle obalu, platí i u filmů. Po čase jsem si film pustila a byla jsem překvapena jak moc se mi film zalíbil. Tony vystupující se super hláškami, kterého si zahrál Robert Downey Jr. Úžasný soundtrack od Black Sabath. Nemám filmu co vytknout.
Iron Man 2 (2010)
Sherlock Holmes (2009)
Vrána (1994)
Gejša (2005)
Expendables: Postradatelní (2010)
Stallone, Shatham, Lundgren, Li, Willis, Rourke, Schwaezwnwggwer.. - Spojení těchto 'Hvězd akčních filmů' byl naprosto geniální nápad. U filmu jsem se bavila ale chvílemi mě to nebavilo, chtělo by to lepší děj.
Thor: Temný svět (2013)
Marvel opět nezklamal. Druhý díl Thora se mí líbil více jak první, protože je v něm více vtipu a akce - Celkově lepší děj. Loki stále úžasný bůh lsti. Úžasný soundtrack , který má v filmu neskutečnou moc. Je mi ale líto že se v kinech nepromítal ve 3D ale doufám, že se dočkám třetího dílu.