Recenze (14)
Justin Bieber's Believe (2013)
Vydržím ledacos, ale tady jsem to vzdal po deseti minutách. Nechápu, kdo na to dobrovolně šel do kina o Vánocích. Rád se občas podívám na hovadinu, ale tohle jsem přehnal.
Ve jménu krále 2 (2011)
Každý, kdo měl cokoliv k dočinění se scénářem, musí hulit fakt silnej matroš. Nesmysl vyrovnávající se filmům typu Megažralok. Po ostatních stránkách průměrná béčková klasika s Lundgrenem.
Zombieland (2009)
Po dlouhé době a dalším zhlédnutí jsem se rozhodl vrátit čtvrtou hvězdu, ale stejně mě štve, že to ultranesympatický jelito odprásklo Billa Murrayho.
300: Vzestup říše (2014)
Pokračování, které dodává původní řežbě širší kontext a velmi povedeně ji doplňuje o související události. Vůbec nevadí, že to málo, co je z historie známé, je zde klasicky zkrášleno téměř k nepoznání. Dvojka je rozhodně dějovější a na různé scény pestřejší, než film z roku 2006, přesto zde dominují akční scény, a ty samotné cenu vstupného alespoň u mě opodstatnily. Za opravdu povedené považuji námořní bitvy, které zde tvořily většinu akce a přesto nenudily.