Recenze (106)
Pošta pre teba (2004) (pořad)
asi nechapem koncept tejto relacie :D
Robotí superopice v akci! (2004) (seriál)
jednoznačne to bolo pozeratelnejšie ako Lazy town to vám teda poviem :D
Drišľakoviny (2003) (pořad)
je to sračka, ale ak to mojich rodičov baví pozerať.
Rebeca (2003) (seriál)
Priznávam sa že Rebeccu som videla celu. Oproti všetkým ostatným telenovelám bola vážne výnimočná :D a to hlavne posunom tohto sračkovitého formátu do interaktívnych rovín.
Tutenstein (2003) (seriál)
asi to nie je moja šálka kavy.....
Equilibrium (2002)
Nech si tu hovorí kto chce co chce... Toto je film čo si tých 5 hviezd zaslúži.Christian Bale, Sean Bean a ten malý krpec boli úžasní. Vizuál dobrý, dej mal chvíľami slabé miesta ale v konečnom dôsledku, tiež dobrý a tá atmosféra ma úplne dostala.....
Kachorra (2002) (seriál)
nahodou ja som sa dobre zasmiala :D
Cesta do fantazie (2001)
Nic, co se kdy stalo, nezůstává zapomenuto, i když si na to nepamatujeme. Nádhera! odporúčam každému kto neznáša gýčové dysneyovky.
Cestoviny (2001) (pořad)
celkom dobry napad ktory sa neskor dockal hrozneho remaku :)
Král Šamanů (2001) (seriál)
tento serial som ako decko milovala :D len skoda ze na jetixe chodil cenzurovany, takze polka krvavych scen sa k ceskemu a slovenskemu divakovi vobec nedostala.