Recenze (809)
Vrásky z lásky (2012)
Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky aneb návrat hereckých legend dohromady vždycky nemusí stoprocentně fungovat.
V tátově stínu (2012)
Je těžké vymanit se z vlivu genů, které vyfasujete a z vlivu výchovy, která není vždycky košér.Pak už jen záleží jak silná osobnost jste a tudíž jak se s tím poperete.
Yuma (2012)
Otevřte vrata ZOO,kde doposud žili jeho obyvatelé v uzavřeném prostředí a čekejte pohromu. Chceme všechno co jsme doposud nemohli mít. Že všechno má svá pravidla včetně života na svobodě už nebereme v potaz.
Za borovicovým hájem (2012)
Osud nebo geny tě dostihnou. Je to jako karma . Neunikneš.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Pro mě osobně seriál na letní večery.Uvolňující, nenáročný,zábavný.Ráno se mi jde dobře do práce a mám hezký celý den.
Bastardi 2 (2011)
Téma dědictví totality, které naši poznamenalo je dobře zvoleno,ale samotný film mi připadá jako trafika pro herce, kteří si už dlouho nezahráli.Škoda.
Behemot (2011) (TV film)
Kromě krásné přírody se na filmu nic nepovedlo.Nejen že se film děsně táhne,ale scény ve chvílích napětí jsou ve stylu máme čas si popovídat.Postavám nevěřím vůbec nic.
Bílý Elephant (2011)
Zcela předvídatelný děj,velmi slabé dialogy.Asi dobrá snaha režie upozornit na novodobý nešvar obchodu s lidmi.Jediný uspokojivý pohled na urostlé tělo Djimona Hounsoua,ale ten to nezachrání.
Dům (2011)
Vzájemné nepochopení a neschopnost tolerance jeden k druhému.Starší generace vychovaná systémem, že ten kdo zdědil postavení pána domu,dříve k tomu i majetek, má právo určovat co je dobré a co není.Určovat svým potomkům cestu ke štěstí a tím zamezit,aby dělali v životě své chyby, které k tomu patří.Nikdy to nefungovalo a asi fungovat nebude.
Elitní zabijáci (2011)
Trochu splácáno podivně dohromady,ale neusla jsem tak za tři.