Recenze (809)
Rozhovor s nepřítelem (2007)
Velmi zvláštní až tak , že jsem nepochopila co tím chtěl básník Patrik Lančarič říci.Myslím, že jsem divák náročnějších filmů,ale ač jsem se snažila nešlo to.
Peklo v podzemí (2006)
Neskutečně nudné, přála jsem si ať je to sežere všechny a hned.
Behemot (2011) (TV film)
Kromě krásné přírody se na filmu nic nepovedlo.Nejen že se film děsně táhne,ale scény ve chvílích napětí jsou ve stylu máme čas si popovídat.Postavám nevěřím vůbec nic.
Bastardi 2 (2011)
Téma dědictví totality, které naši poznamenalo je dobře zvoleno,ale samotný film mi připadá jako trafika pro herce, kteří si už dlouho nezahráli.Škoda.
Šeptající fantom (1975)
Hloupé a naivní dialogy,už v po první vraždě jsem odhadla vraha.Téměř žádné napětí.Hvězdičku dávám jen kvůli slovenským hercům pro které mám slabost.
Tvoje, moje a naše (2005)
Typický americký rodinný filmeček, který se chce tvářit odlišně, ale nemá na to.Asi bych ty spratky zastřelila ač jsem velice tolerantní člověk. Nejvíc mě prudí sladký konec.
Babovřesky (2013)
Tak jsem toto hodnocení použila poprvé,ale jinak to nejde.Je mi jen líto, že je poptávka po těchto filmech.
Poslední výkřik (2012)
Troufám si říct,že bych to snad natočila lépe.Herecké výkony ala amatérský divadelní soubor Julia Fučíka.
Půjčovna masa - Série 1 (2018) (série)
Bavila jsem se,zajímavý námět,dobré zpracování. Souhlasím,že v budoucnosti ať už bude jakákoli nevymizí zlo jako takové a také chudí a bohatí. To prostě bude a basta fidli.