Recenze (148)
Mayday (2023)
Dej a celkove film tak nejak prostej, herecky taky slabota..Gerard se snazil, ale za me desne panakovitej a neveril jsem mu vubec nic. Celkove se mi na to nekoukalo dobre, dialogy teagedie…do znacne miry za to mohl zrejme i dabing..2*
Seveřan (2022)
Absolutne nerozumim, co tim filmem chtel basnik rict. Temer 2,5h o tom jak jeden viking touzi po pomste otce? Naprosto nudny pribeh, liche postavy, podprumerne souboje, seschla Nicol a otrokyne s rybim ksichtem na kterou se vazne nerad koukam v kazde roli. Jakykoli dil z prvnich serii vikingu stoji za vic nez tento vyplod.
Vražedná opice (1988)
Jakoze rly?! Toto nekdo bral vazne a nebo snad se u toho mel i bat? Podobnou kktinu sem dlouho nevidel, jedna hvezda za opici prekvapeni na operacnim sale..
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Postradatelne…
Hladoví (2017)
Vydržel jsem to sledovat asi 20 min., pak jsem začal postupně přetáčet, nuda, nuda, šeď.
Sestra II (2023)
Ten konec snad nekdo potreboval srat nebo co?! Celkove samozrejme slabsi jak predchudci od Wana, ale koukatelne az na ten zaver. Prislo mi to odflakle, at uz je to za nami. Zaslouzilo si rozhodne vice prace a dumyslnejsi finale.
Vnitřní monstrum (2023)
Po prvnim zjeveni onoho “monstra” jsem to chtel okamzite vypnout, nicmene nechal jsem to bezet dal. V podstate se nejedna o horor, rozhodne ne komedii a neni to zdaleka kulervouci podivana. Avsak, naspory slabym momentum jsou tam i dobre az prekvapive a jedna se vcelku uspokojujici podivanou. Slabsi 3 bez problemu.
Kostlivec (2023)
Lehce nadprumer, lekacky a napeti v poradku. Herecky me nikdo nesral a na vsechny se dalo divat a verit jim jejich vykon. BM byl dobre ztvarnen, jen skoda tmavych scen. Lepsi 3*
Mluv se mnou (2023)
Vahal jsem mezi silnejsi 3 nebo slabsi 4*, ale nakonec to proste na ty slabsi 4 za me ma. Neni to takovej mindfuck co jsem ocekaval, ale pobavilo a je to po dlouhe dobe neco noveho. Skoda jen slabeho finale a malo prostoru pro vytvoreni strachu.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Az na ten nesmyslnej plan jak ho “zabit” mne film bavil. 3,5* v klidu.