Recenze (25)
Na střeše (2019)
Stejne hodnoceni jako Zeny v behu !?..tady je neco spatne...
Sever (2019) (seriál)
Vubec nechapu obsazeni hlavni role Madlem, prestoze proti nemu vubec nic nemam...Sem se zkratka ani trochu nehodi...
Ženy v běhu (2019)
Tohle ma 77% a skvely film Na strese 71 % !?! Quo vadis, CSFD ...
Nepřesaditelný! (2017)
Pan Chaun se dotykem prsou jedne z akterek dotknul dna ceske dokumentaristiky...WTF !?! A pak to ani nevystrihne..tu holku tim uplne shodil...To co predvadi v kontaktu s dalsima akterkama je normalni sexualni loudilstvi..Bezte se pane Chaune priste pred natacenim zbavit napeti nekam na privat, at tim nenarusujete nataceni...Nebo jste nam naopak chtel ukazat, jakej jste samec !?! Jinak Dolezal me bavi, pravidelne ho sleduju, ale jeho portret si radeji sestavim z jinych rozhovoru, jichz je na YT dostatek..Jakkoliv je JXD zajimavej zurnalista, odpovedi na Chaunovi otazky typu " v kolika letech si prisel o panictvi:, nebo "honis?", me jsou uplne ukradeny...Proboha, proc to davali Chaunovi !?! Ten muze tocit maximalne portrety o celebritach nebo "vychodnich pseudovedach"...Abych jen nekrivdil- scena kdy JXD odhaluje trik "za predni stranu mi vetsinou daly" s prostrihem na Merklovou, Havlouvou atd. byl vtipnej..Jinak pane Chaune rad vzpominam na Pani Hulovou, tenkrat jste byl opravdu nadejnej...
Krajinou domova (2014) (seriál)
Tento dokument je koukatelný pouze s vypnutým zvukem. Výpovědní hodnota tohoto jistě velmi drahého dokumentu je pro čecha téměř nulová. To může nadchnout opravdu jenom někoho, kdo o české krajině dosud vůbec neslyšel. Informací je tam tolik, co by se vešlo do jednoho destiminutového dílu pořadu "Vysílání pro školy", co nám pouštěli za totality na základce. Dobrý jedině tak k promítání turistům v letadle cestou do Ćech... Pokud někoho opravdu zajímá česká krajina, at si pustí něco od Václava Cílka.
Tajemství rodu (2013) (seriál)
Palec nahoru za projekt jako takovy. Bez ohledu na to, ze je to o verejne znamych lidech , coz se da pripadne uplne ignorovat, se clovek dozvida zajimave realie ze zivota nasich predku. Taky postrehy z genealogie, jak se orientovat v matrikach apod. Velice zalezi na dile, kterym zacnete. Ja zacal Karlem Sipem, coz byl jeden z tech nejzajimavejsich. Mezi ty nudnejsi pak patri treba dil s J. Hanzlikem, ve kterem se toho moc zajimaveho nedozvime. Coz ovsem vubec neni chyba pana Hanzlika, ten je zde naopak moc prijemny, ale zase tak zajimavy rodokmen nema...
Lidice (2011)
Nekdo to tu presne vystihl, "Tak napul", "ždímačka slz" atd...Budu si asi muset po letech pustit Vyssi princip, abych si pripomel, ze se podobny film da natocit se 100% hodnocenim. Co me ale opravdu dostalo, byly zaverecne titulky- tehdejsi odezva ve svete a "Lidicky odkaz", to dojalo i me...kdo videl, asi vi co mam na mysli...
Ženy v pokušení (2010)
Prekvapivě koukatelny film, po dlouhe jsem se u noveho ceskeho filmu od srdce zasmal...mistni pany kritiky prosim - neprirovnavat k odpadu Libas jako...to opravdu ne.
Pařba ve Vegas (2009)
Tenkrat v kine mi to fakt sedlo a moc jsem se nasmal..ted s odstupem casu 12 let v televizk taky jeste porad sranda, ale uz jen za 4
Všichni jsou v pohodě (2009)
Pryc s tema vsema chytrackejma kecama tady! Ten film je vybornej,prestante resit jestli to Nirovi sedi nebo nesedi a podobny moudra....Filmy nejsou urceny k tomu,abysme je sjizdeli jeden za druhym, a to je myslim problem mnoha radobykritiku,bezte se taky chvilku projit na cerstvej vzduch at ziskate odstup potrebny k hodnoceni at uz jakehokoliv umeleckeho dila..Ano, mozna trosku syrovejsi kamera by tomu neuskodila, pridala na autenticite,ale scenar a herectvi vsech zucastenejch je proste na pet hvezd!Kdokoliv dal mene nez 4, at si radeji priste vybira jiny zanr...