Recenze (159)
Asterix a Olympijské hry (2008)
Cornillac je trapák největší, Depardieu je akorát do počtu, scénář patrne vznikal průběžně při nátáčení, romantika je taky naškodu ... až potud odpad. Naštěstí jsou tu Brutus, Cesar, vozatajové z maranela (reprezentující germánii !!??) a nakonec zidane :) takže človek se dokonce i občas zasměje. Ave já ...
Lovci draků (2008)
Odborne publikum vyzaduje caste opakovane projekce :)
RocknRolla (2008)
ale ale proč tak ošklivě vykrádat průměrné Vaughnovo "po krk v extázi", že by guyovi definitivně došly nápady ? ... Vlastně to zachraňuje jen soundtrack který táhne film o 2** výš
Stmívání (2008)
Připadá mi že ústřední dvojice se k sobě ve filmu hodí lépe než v knize. Exteriéry, kamera a hudba v naprostém pořádku. Nejvíc mi chybí (v knize i ve filmu) alespoň trocha nadhledu a vtipu, za celé dvě hodiny jsem se pousmál jen jednou (masochystický lev). Prostě se to bere příliš vážně. I když musím ocenit, že obsah telenovelové vaty byl zredukován z 90% (kniha) na 50% ve filmu. Dovedu pochopit, že pohled na osobu druhého pohlaví může někoho změnit v koktající trosku neschopnou se nadechnout, ale trvání tohoto stavu ještě po půl roce ? to už spíš věřím na upíry. Nicméně dokoukal sem to bez větších problémů. Beru to tak, že jsem si doplnil vzdělání a můžu dál šířit vtipy, že Edward je naživu jen proto, že ho Blade nevyhodnotil jako skutečnho upíra.
Zakázané království (2008)
Dostal sem přesně co sem čekal a jdu spát spokojený.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
"Lidi nás tu nenáviděj, myslej si že sme vy ..." Málem sem umřel smíchy ale znova bych to vidět nemusel :)
Americký gangster (2007)
Bez pochyby skvělej film, ale něco tomu chybý, možná výraznější hudba, nebo sem tam nějakej vtípek, nebo to mohlo být o něco kratší. Takhle se prostě dvě hodiny skoro nic neděje až přijde konec a taky nic ... Pobavil sem se, neni to nuda, ale taky žádnej zázrak.
Beowulf (2007)
Davam jednu za Angelinu a jednu za draka. zbytek je hrozna nuda a ani IMAX 3D to nazachrani
Dannyho parťáci 3 (2007)
Překvapivě dobré. Oproti zmatené a překombinované dvojce je trojka sice převídatelná ale odsejpá a má tah na bránu. Brad Pitt je nelepší jako santusácký seismolog a Tess se to naštěstí netýká.
Gympl (2007)
První půlhodinu sem byl nadšen, dokonce sem si začal myslet, že někdo v česku vytvořil koukatelnej film, Ale pak to celé nějak splasklo. Najednou sem se přistihl, že přes okno mediaplayeru otvírám idnes a bike-forum, pak se k nudě přidala trapnost a zbytek filmu sem proklikal.