Recenze (316)
Ohněm a mečem (1999)
Záleží, jestli hodnotíme seriál (ideální), nebo prostříhaný 3dílný celovečerní film (vystřižené jsou zrovna zajímavé scény). Každopádně jde o skvělý kousek, kde k dokonalosti přebývají pouze násilné komediální scény. Jako by si Hoffman řekl, že bez humoru by to nešlo. ŠLO!
Ospalá díra (1999)
Mě to přišlo děsně přehnané a kýčovité. Kdyby tam nebyl Depp, tak by z toho klidně mohl být i odpad. Ale je to nejlepší film od Burtona, jehož dílo mi fakt nesedne...
Pornografický vztah (1999)
Děj filmu je vlastně úplně banální, ale silný, city jsou opravdové a skvělé rozuzlení (nebo spíše nerozuzlení) zápletky se opravdu nepodobá klasické love story. Zajímavé je, že si vlastně on a ona nerozumněli, neznali se a přes to se milovali... A zajímá Vás co to vlastně spolu dělali? Měl bych tip :)))
Sběratel kostí (1999)
Když vidím tu vlnu kritiky, pokusím se film trochu obhájit. Tak předně scénář byl velmi dobrý (i když z námětu se dalo vytěžit více). A ani nevadí, že se některé aspekty chování vraha nedají vysvětlit, nebo zůstávají utajeny. Prostě ne každý myslí normálně... Režie se také povedla. Napínavé to je od začátku až do konce. Z větší míry se také podařilo vyhnout se klišé, tedy až na osobu vraha a konec přes kopírák. Takže suma sumárum já jsem byl spokojen s nadprůměrnou detektivkou.
Spalující touha (1999)
Nejhorší Kubrickův film, ale pořád ještě na 4* :)
Televize ve službách hákového kříže (1999) (TV film)
Skvělý dokument s jedinečnými záběry, která už nikdy neuvidíte! Zkuste si například představit, jak musel vypadat přímý přenos fotbalového utkání z Olympijských her v roce 1938, kdyz byla k dispozici jen jedna kamera :-O
V Číně jedí psy (1999)
Šílený úlet oslavující násilí na lidech. Těžce černá komedie s šíleným sledem bizardních situací. Možná by to chtělo malinko doladit scénář, ale na jeho drobné nedostatky zapomenete hned v další scéně, která je jen další řachou do Vaší hlavy a Vy se budete divit sami sobě, jak to že se smějete nečemu tak vážnému, jako je lidské něštěstí nebo smrt.
Vítejte v Holly Springs (1999)
No ze začátku trochu pomalejší rozjezd, ale nakonec mě to hodně chytlo. Způsob vyprávění je poetický, ale přitom hodně ze života.
Vzkaz v láhvi (1999)
Romantické a dojemné. Moc pěkný film, který rozhdodně není komedie (že Jeanne) a jak už stejně všichni prozradili nekončí hepáčem...
Blade (1998)
Naprosto skvělý comix převedený na filmové plátno i s comixovými prvky a vyzněním. Asi jediný akční film, který ode mne dostal 5*.