Poslední recenze (4)
Střelba na psy (2005)
Myslím,že dokonale vše vyjádřil v komentáři WANDRWALL . Film sklízí ocenění jen díky tématu navzdory bezduchému ztvárnění.
Vesnice (2004)
Nelogická magorie o totalitním režimu jedné sekty plná skrytých symbolů (asi...?),které se převážně nedají pochopit. A to jsem se fakt poctivě snažila.Všem hlavním postavám jsem ale přála záhubu a to od začátku. Jediný sympaťák celé tragédie (i filmové) byl pro mě retardovaný Noah,který se mi přesto jevil jako nejnormálnější. Jinak = banda nablblých cvoků žijící v izolovaně od světa. Nic víc mi film neřekl. Stokrát obehraný společenko-sociální problém a nešťastný pokus o nové zpracování. Plno krkolomných pokusů vybruslit z absurdně rozehraných situací. Dvě hvězdy pro Adriena Brodyho. :)
Svět podle Lelanda (2003)
Na film jsem se těšila, ale byl pro mě zklamáním. Utahané dialogy o nesmrtelnosti brouka, které nechápal zjevně ani sám představitel, jsem v druhé půlce filmu přeskakovala, protože se to nedalo poslouchat. Chápající , všeobjímající černoch neboli "výchovný poradce", který je v úplně každém filmu s obdobnou tématikou mě unavoval... Výsledek na dvě hvězdičky a omluva všem,co si to užili :)