Oblíbené seriály (9)
Misfits: Zmetci (2009)
sbohem a šáteček ... bude se mi stýskat ... a už se mi stýská ... uááááááááááá ... :(( mocmoc
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
Nejlepší seriál. Nejlepší feťák mýho života. Nejlepší seriálová hudba. Nejlepší všechno. Budu vzpomínat a bude mi chybět.
Dexter (2006)
tak je to tu zas - osmá série - mmmmalá dává a jedééém - a já chci vidět všechny díly najednou !!!!! hurá
Odpočívej v pokoji (2001)
Láska je Láska (2004)
nóó, některý se mi fakt líběj ... :))
Taková normální rodinka (1971)
Temný případ (2014)
Koukám, koukám a nemůžu se vynakoukat !