Recenze (172)
Respire (2014)
Hola Guys! =´) ...o intenzitě vztahu máme každý svůj příběh a taky známe to, že je vášeň nezvladatelná... - to, co Respire otevírá, je možnost nahlédnout do výkladu psychického vydírání, slabosti duše, kruté upřímnosti samoty a místo pro bezbřehé přání (pro mě!), abychom nedělali to, co nechceme, aby druzí dělali nám. - to vše zaměřili v přátelství! Ach...to má přátelská duše lapala po dechu. - hodnotím pouze herecké výkony a atmosféru, protože vše ostatní je nevydýchatelné.
Nejseš sám (1978)
Hola Guys! =´) Nakrásno přemilý film o tom, jak kluci rozumí sobě a svým malým světům... - A ano, má svou silnou myšlenku - být gay je OK ;) a taky: Buď svým vlastním příběhem... ;) A za to dík! =´) "I´ve met boy and I really like Him..."
Mořské panny (1990)
Hola Guys! =´) " Nesmím myslet na sex a Joea...Bože, dej, ať si mu nesednu na klín." - výborně! - "Jsem její matka. Jsem tou poslední, které by řekla, že ji něco trápí." - ano, ano, pod hladinou je mnoho pravd o matkách a dcerách, o ženách a dívkách...a za to dík!
Já a Ty a všichni ostatní (2005)
Hola Guys! =´) ..."What are you doing this for?" "I´m just passing time..." - o lidech s lidmi, na které je zajímavé se koukat, ale v mnohém zajímavější v nich hledat podstatu volání o pomoc a chuť něčemu alespoň malému rozumět a něčeho velkolepého se dotknout.
Je te mangerais (2009)
Hola Guys! =´) Bohužel už by se daly spočítat na prstech mých rukou hodiny, které jsem strávila sledováním filmů beze smyslu a bez života...a Je Te Mangerais k nim přidává nudných 90 minut. Hloupá já! Kdybych film vypnula, jak mi radil instinkt...no, kdyby. Ach jo! ;)
Mallory (2015)
Hola Guys! =´) Pro mě je nemožné hodnotit dokumenty...nelze hodnotit lidské osudy! - Lze se dojmout, zažít neprožité, pochopit, fandit, žít, stýskat si, klýt a uvažovat... - Mallory, občas si na Tě vzpomenu a budu Ti přát (a přeji!) mnoho sil a prostost žití, alespoň takovou jakou ji znám já...
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Hola Guys! =´) After first season.
Polednice (2016)
Hola Guys! =´) Z básně, nad kterou nepřemýšlíme, sic ji známe povětšinou do posledního slova, vzniklo dílo, které je v české filmografii pro mě nové a vzácné. Nestojí, jako jiné, na hereckých výkonech, i když ani ty nelze zhola nevyzdvihnout!, ale na příběhu/scénáři, který z notoricky známé básně stvořil hluboce intenzivní drama o mamince, která chtěla být matkou, jak si o ní sníme, myslíme si, ale vystavena tlaku (momentálnímu i psychickému) svoji umíněnost dovedla k tragé....skoro...dii. - netušila jsem sama, jaké ta báseň má možnosti. A ukázalo se, že pravěce doopravdové. A za to dík! - Myšlenku! Tu oceňuji, tu oceňuji velice!
Pečovatel (2014)
Hola guys!=´) Kdybych se do morku kostí nestyděla za to, že se točí tyto tragédie (opět film vyšinutého světa), dala bych hvězdy i čtyři...velice intenzivní drama...ale "au a uff", byl to hnus...
Dánská dívka (2015)
Hola Guys! =´) ...krásně nakreslený scénář podpořený hereckými výkony...je mi hezky, jak cítím, že tvůrcům záleželo na tom, aby vyzněl jen sám o sobě...a při pohledu z dálky je vše ještě o jednu barvu krásnější.