Recenze (38)
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
"Neznali zde choroby než přišli bílí. Hepčá." Ano je to tak trošku chujovina, ale já mám takové filmy rád, stačí vypnout, nepřemýšlet a smát se. Podle mě je to taky hlavní účel filmu: přinutit Diváka, aby se aspoň občas zasmál i za cenu trapnosti a to u mě tenhle film splnil na jedničku.
Alenka v říši divů (2010)
Ať si kdo chce co chce říká, já se skvěle bavil.
Babovřesky (2013)
Přestože jsem film ještě neviděl, (proto také nehodnotím) podle traileru usuzuju, že tohle fákt nebude pro mě. Ač mám jednoduchý filmy docela rád tak jestli to v traileru byly ty nejlepší scény tak ani nechci vidět zbytek.
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Bratříček Život ode mě dostal Odpad do zátylku, ale tady je to za tři, tady jsem se totiž nikdy nemusel mlátit do hlavy, protože krvinky ve tvru včel nosej na zádech bubliny kyslíku a podobně, tady jsou lidi jen lidi a pro mě jako dítě to bylo koukatelný.
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Domnívám se, že jsem tenhle, tenhle, to slovo ještě nevymysleli aby popsalo co to vlastně je, přežil jen díky tomu, že jsem se po dokoukání odplazil do koupelny a tam tři hodiny brečel.
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Fekální zvrácenost toho největšího kalibru.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Já se omlouvám všem co tu nostalgicky vzpomínají a házejí pěti hvězdami, ale mě tenhle seriál vždycky strašně rozčiloval, mnohem radši jsem měl obrázky bílých krvinek v učebnici než nějaký létající policajty, tenhle seriál je prostě tak stupidní až z toho bolí hlava za mě jasnej Odpad
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Špička televizní zábavy. U žádného seriálu jsem se tolik nenasmál.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Na jedné straně krásné záběry a docela rozumné myšlenky, na druhé straně poněkud naivní a pokrytecký ekoextrémismus. 4 hvězdy dávám hlavně za tu první stránku dokumentu. Všem zároveň doporučuji sehnat si verzi s dabingem od Alfreda Strejčka, protože je na úplně jiné úrovni než ta od Zdeňka Svěráka.
Drahá tchýně (2013) (seriál)
Možná nejhorší sitcom, co jsem kdy viděl. Po 3 minutách náhodného přepnutí na Primu (kterého dodnes lituji) mě naběhla husí kůže a měl jsem co dělat, abych nezvracel. Tak jednoduchý a trapný humor nemá v TV co dělat. ODPAD a už nikdy více, nebo to na mě zanechá trvalé následky.