Recenze (8)
Spojenci (2016)
Jeden z mála filmů, kde jsem brečel, absolutně úžasná práce. Doporučuji shlédnout.
Skryté zlo (2018)
4* jen kvůli výkonu Davida Tennanta, zbytek obsazení byl amatérský.
Premiér (2019) (seriál)
Po shlédnutí tohoto hm "seriálu" mi vytékaly oči a uši rektálním otvorem. Nicméně tento výměšek to nechtěl zhlédnout, takže to zalezlo do hajzlu, kam patří i tento seriál. Nic horšího snad ani není.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Perfektní snímek se zdařilými efekty, hudbou, herci aj režií. Vřele doporučuji!
Robin Hood: Za Sherwoodským lesem (2009) (TV film)
příběh by možná ještě jakž takž šel ale triky, hudba, obsazení atd. stojej za velký kulový
Matrix Reloaded (2003)
Nijak moc se mi tento díl oproti jedničce nelíbil. Je to dalekotáhlý příběh u kterého se dobře usíná. 1. díl byl daleko lepší.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
velice dobře natočený film. Jackson je skvělý režisér...
Umučení Krista (2004)
dobrý snímek, který zachycuje události od všech evangelistů v Bibli. Krvavé, ale dobré. Neměly by se na to dívat žaludkáři a děti.