Recenze (426)
Absolutní moc (1997)
Standartní krimi, ničím nepřekvapí ani neurazí
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Tak takhle nějak si představuji návrat starých pardů, kterým to stále šlape
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Neméně zdařilé a ještě "brutálnější " pokračování se spoustou skvělých gagů (pozor - nemusí každému vyhovovat)
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Šílená komedie šíleného komika. Komu tento humor vyhovuje, bude bezesporu nadšen
Addamsova rodina (1991)
Výborná černá komedie s dokonalými hereckými výkony
Addamsova rodina 2 (1993)
Trochu slabší pokračování, které ale stále neurazí
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Nezbývá než zvolat kam se poděly tak skvělé filmy, herci režiséři a....
Aféra Thomase Crowna (1999)
Na můj vkus trochu překonbinovaný, ale vcelku příjemný film
Agent bez minulosti (2002)
Standartní action s trochu plochými hereckými výkony
Air Force One (1997)
Typ filmu, který mě pobaví. Ford jako téměř vždy ve své roli důvěryhodný, Oldman klasický záporák bez skrupulí, má to spád, napětí (i když hnidopichové budou tvrdit, že to je naivní hollyvodský bla bla bla)