Recenze (94)
Mysterium tremendum (2015)
Fikaná reklamní mystifikace ke stejnojmený knížce. Fakt škoda, že je to krátký marketingový šméčko, protože Rainerova story by slušela spíš celovečenímu mockumentu. Ale i tak spokojenost. 3,5*
Nue zhi lian (1993)
Domácí násilí na hongkongský způsob. Anthony ve svym živlu v roli vyšinutý existence, který zvládá fakt bravurně a Danny Lee opět na straně zákona jako ten správňák. Film třetí kategorie jak víno a dle mého skromného soudu jedna z nejlepších CAT trojek, která v první půlce devadesátek vznikla.
Rychlé peníze - prodej drog (2012)
Devět z deseti dealerů doporučuje všem, kteří zvažují změnu kariéry, případně hledají snadný výdělek. Je to dokonce zábavný a něco se i člověk dozví.
Red Dead Redemption: The Man from Blackwater (2010)
Nie, radšej samotnú hru. Pro hráče, kteří už hráli a dohráli, celkem zbytečná, suchá promo půlhodinka jedný z nejlepších games, kterou kdy Rockstaři zplodili (samozřejmě nepočítám úžasný Manhunty a obligátní Grand Theft frančízu). Jen nechápu proč je tady Marston navlečenej do těch nejdebilnějších outfitů, co se ve hře vyskytujou. 2,5*
Bunny a býk (2009)
Pohodička. Vizuální stránka dost originální, hlavně teda ty přechody ze scén jsou suprově pořešený. Akorát děj "klišé z plyše, znám to už z americkejch pásovek" trochu naštve. Nicméně zábavička s anglány (Barratt a jeho čubky) vkusná víc než dost. Rozhodně zábavnější než exkurze do polského národního muzea obuvi. 3,5*
Di shi da lao (1975)
Hongkongského taxikáře Guanga si vytipuje parta zlodějů, kteří se chystají vyloupit banku. Guang se později jako oběť a nastrčená osoba stává podezřelým z loupeže... Mno, je to takovej mišmaš. Trochu drama, trochu komedie, trochu akce a tak akorát starýho, dobrýho sedmdesátkovýho kung-fu od Shaw bros. Nic víc, nic míň.
Ulice (2005) (seriál)
Odpočinkový seriál u kterého si mohu vydechnout. Je barevný, hýbe se a je na pokračování.
Fallo! (2003)
Méně gumových přirození, normální explicitně okázalé sexování a dalo by se psát o solidní, lechtivý legrandě. Bohužel, nedá se. Škoda.
My Plaything - Tera Patrick (2000)
Klasická dvd "virtual sex" blbina. Tří disková Giannka je daleko lepčejší!
Retard-0-Tron II: Video Mixtape (2008)
Nenávidět či milovat? Mám sto chutí vyrobit vlastní mixtape! ^_^ Best of: okénko Greatest Dumbass Monster FX of Alltime (ukázky příšer z padesátkových hororů - bomba!), Oh Yeah-A-Thon (až budu čumět na péčko zkusim to taky někdy počítat), buranskej wrestling, kousky sprejerů a faily skejťáků. A kdo ví, možná "bude" i Arnie. Kde se jakékoli návykové látky užívají ve velkém prostě Retard-0-Tron nesmí chybět! Skoro zamrzelo, že už nic podobnýho nebude, ale objevil jsem Crazy Dave Tapes.