Recenze (26)
Chraň nás od zlého (2014)
To byla uplně pecka... jak jsem byl nadšenej ze Sinistera, tak jsem nadšenej i z tohoto... ten chlap prostě umí točit filmy.
Sinister (2012)
Málem jsem se u toho posral... To je nejděsivější film, co jsem kdy viděl!!
Zrození Planety opic (2011)
To bylo skvělé... hrozně jsem u toho brečel. A konec byl úplně perfektní!
Já, truchlivý Bůh (1969)
Film byl o mnoho lepší, než literární předloha.
Kazatel (2011)
Barvy i celková atmosféra byly tak naprosto super, že jsem celou dobu snad ani nedýchal.... konec jsem teda čekal o hodně lepší. Nejsympatičtější postava mi byl ten upír s kloboukem, který je nejen tak šíleně cool a sexy, že bych po něm bez váhání skočil, ale přišel mi taky jako jediný správný a spravednivý, který měl "spasit svět". Skoro jsem se rozbrečel, když zemřel, protože kdyby přežil, určitě bych dal pět hvězdiček.
Lights Out (2013)
slibný začátek... ale pak to jde celkem z kopce
Mlčení jehňátek (1991)
čekal jsem od toho mnohem víc... byla to hrozná nuda... a konec se k tomu vůbec nehodil... bylo to fakt divný
Úhel pohledu (2008)
Stejná myšlenka, jako ve filmu "Zkurvená noc" ( "11:14" ) ...až na to, že tento film je oproti zkurvené noci vážně sračka
Kmotr III (1990)
Tak do třetice všeho nudného... přestože jediná věc z děje, kterou si pamatuji byl incest, alespoň tam tentokrát konečně byla výrazná hlavní postava, kterou jsem si nepletl s ostatními...
Kmotr (1972)
Snad je to tou dobou, ale přišlo mi to neuvěřitelně utahaný... a chvílema jsem se úplně ztrácel v ději.