Recenze (67)
Maraton (2005)
jihokorejský Rain Man je ještě lepší než ten americký, takový opravdovější ... na tváři se mi usadil úsměv a den se stal krásnějším ...
22 výstřelů (2010)
hm, komentáře nezní moc povzbudivě, ale já se bavila, tedy minimálně do 3/4 filmu, pak to dějově poněkud sklouzlo směrem k nudě a občasnému zívnutí, nicméně už jsem viděla horší průsery, Jean Reno nijak nevybočil ze svého standardu a já z filmu pořád ještě cítila něco málo z dřívějších starých dobrých francouzských kriminálek, takže u mě lepší 3 ..
Umučení Krista (2004)
zhruba první polovina filmu paráda i když to byla asi hlavně zásluha originál zvuku, ale na mě ta rétorická část velmi zapůsobila a to jsem naprostý bezvěrec, ovšem jen pokud jsem nepřepla na češtinu, v té chvíli se kouzlo začalo vytrácet (už to nikdy neudělám:) ), druhá polovina se proměnila v krvavé orgie násilí, nejsem žádná útlocitná květinka, ale čeho je moc, toho je příliš ... škoda
Odpočítávání (2010)
… ano, byly to jen děti, ale na druhé straně stálo milion jiných životů a mezi nimi spousty, spousty dětí … hm, kam až se dá zajít, kde jsou hranice lidskosti, humánnosti, odsuzovat nebo chápat? To si asi musí každý srovnat se svým svědomím a vědomím sám … Mimochodem, moje jinak oblíbená Carrie-Anne Moss mi neskutečně lezla na nervy
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
podle nadšených ovací jsem očekávala víc, ale My Sassy Girl mě málem unudila k smrti ... teenagerské komedie mě asi neberou, ať už jsou jakkoli dojemné ....
Vzpomínky na lásku (2004)
upřímně, vidět něco takového v podání evropské či americké kinematografie, asi by to na mě moc nezapůsobilo, prostě "zase ňáký romantický film", ale v korejském to kupodivu zafungovalo, ani nevím proč ...
Dolores Claiborneová (1995)
kdybych nečetla knihu, asi bych hodnotila výš, takhle slabší 3* a to jen díky skvělé Kathy Bates
To (1990) (TV film)
Většina hororových děl SK převedených na plátno za moc nestojí, v první půlce To jsem si říkala, "že by se konečně blýsklo na lepší časy?", druhá půle už byla o něco slabší, ale ještě pořád to šlo. Ovšem posledních pět minut, kdy se vytasili s jakousi rádoby děsivou gumovou figurínou, spolehlivě předcházejících docela koukatelných 180 minut odstřelilo, jako kulka do hlavy ....
Osvícení (1980)
moc jsem si přála, aby Jack konečně Shelley Duvall zatnul ostří mezi oči a byl od ní pokoj ...
Mechanický pomeranč (1971)
film, kdy se vám občas stahuje žaludek hnusem a přesto tlačítko stop na ovladači nezmáčknete ... nejsem příznivec Kubricka, ale tohle mě docela dostalo