Recenze (173)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Pozerám každý diel do jedného. Je to geniálne, vtipné, úžasné, ale už ma ide poraziť, že neviem, kto je matka !
Jak vycvičit draky: Dar Nočního běsa (2011)
Ľudia, toto je majstrovské dielo.
Kocour v botách (2011)
Príjemná rozprávka. Nič nepokazili, ničím extra neprekvapili. Ale musím sa priznať. Ja prosto nemôžem z tej superkočky s brutálne nádhernými modrými kukadlami.
Everwood (2002) (seriál)
Tento seriál vo mne vždy vyvolával negatívne pocity. Neviem, čím to je. Hercami, scenárom či samotným príbehom...
Sestry v Londýně (2001)
Hodnotenie je čisto subjektívne a veľmi ovplyvnené tým, že milujem Londýn. Ale aj mimo toho, myslím si, že tento film patrí medzi tie najlepšie, ktoré sestry Olsenové kedy natočili.
Amazing Spider-Man (2012)
Po viacerých názoroch a komentároch som bola presvedčená, že ma Amazing Spider-Man , ďalej už len AS, poriadne sklame. Nuž, omyl. Ja milujem ten typ humoru, ktorý bol prezentovaný počas celého filmu. Andrew Garfield bol pre mňa len chalan z Facebooku, teraz je už herec s veľkým H (H ako herec, keby mal niekto neslušné myšlienky), dokonca celkom pohľadný, čo ma taktiež prekvapilo. Uznávam, make-up, žehnajte maskérov. Ale vážne, AS ma zaujal natoľko, že som nemala chuť zastaviť film a ísť robiť milión iných vecí, prípadne sa hrať s prehrávačom hru, kto dlhšie vydrží. A keby, určite by som vyhrala ja.
Holky na tahu (2012)
Prízemné, stupídne a vôbec nie vtipné. Možno tu máme hviezdne obsadenie, ale ani to nepomohlo z tohto "oničom" snímku urobiť aspoň priemerný. Strata času.
Dr. House (2004) (seriál)
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
Avengers (2012)
Not sure if Iron Man is my favourite avenger or Robert Downey Jr. is. Konečne!!! Ďakujem všetkým, ktorí sa podielali na natáčaní tohto snímku. My avengers together, brilliant.
Jonesovi (2009)
Niečo nové, niečo originálne, niečo, čo som ešte nevidela. A taký film je ťažké natočiť.