Recenze (152)
Dívka ve vlaku (2016)
Kdybys ty, ty krávo nechlastala. Jezdit vlakem, chlastat a vymýšlet konspirační teorie, to by ti šlo. Ale makat ani piču.
People of Earth (2016) (seriál)
Komediální pojetí mimozemské invaze.
Matky na tahu (2016)
Tak trochu jsem to mateřství Mile Kunis nevěřil.
Nic než pravda (2016)
Skoro cely film si říkám, je to opravdu Renée Zellweger? Jinak film je to koukatelný ale nějaké extra rozuzlení nečekejte.
Čapí dobrodružství (2016)
Návrat do dětských let kdy dítě věřilo všemu co rodiče řekli. Návrat k tomu bezstarostnu co jen v dětství může být. A ke konci jsem i uronil slzu dojetí.
Trabantem do posledního dechu (2016)
Je to na kokot, je to na piču. Do posledního dechu je nejnudnejsi ze série. Co taky je na pláních Austrálie zajimaveho , ze?
Poltergeist (2015)
Přesná kopie původního hororu a velmi nepodařená.
Cestovatel (2007) (seriál)
Proč tenhle tip seriálu ma jen 13 dílu? Proč se tenhle seriál ke mě nedostal dříve? Proč lidi radši koukaji na sračkojidní ordinace a další tupé seriály?
Top Gear speciál: Festival v Sydney (2013) (pořad)
Ze všech Top Gearu naprosto nejslabší.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Dvě a pul hodiny nudy a přemýšlení proč do toho vůbec Leonardo šel.