Recenze (170)
Metanol (2018) (TV film)
Překvapivě výtečný scénář,vynikající herecké výkony,uvěřitelnost příběhu.
Křižáček (2017)
Nedávno jsem viděl pár historických filmů.Českých.Spanilá jízda.Čest a sláva.Nebo Bergmanovu Sedmou pečeť.Nechci srovnávat,ale zde jde o šunt.
matka! (2017)
Nejvíce mne mrzí,že v tom hráli Bardem a Harris.
Nepřesaditelný! (2017)
Výtečný naučný film k problematice psychopatologie.
Šerifská hvězda (2017) (seriál)
Tim Roth jako vždy antihrdina ukázkový,noir příběh s mysteri=ozními prvky připomíná knihy Johna Connollyho s všudypřítomným elementem zla.Kultura rednecků,čarokrásná krajina,velký korporátní lump &Vše je na svém místě.
Tým SEAL (2017) (seriál)
Takto stupidní armádní propagandistickou agitku by nenatočili ani za tuhého Svazu.Stupidita tohoto veledíla není zachráněna ani rutinním řemeslem.Kdo to financoval? Pentagon?
Zabití posvátného jelena (2017)
Zkoukl jsem to ve věkopamátných hvozdech na Vysočině.S takovým filmem si nevím rady.Trojka za řemeslo a jinak,beze slov se dá vidět i jako hra na domýšlení děje.
Modré stíny (2016) (seriál)
Vše v mlze jako retro Bonnie and Clyde,nikomu není rozumět.Záměr,aby to bylo künstlich? Povinné penzum politické příměsi. Kurz u.gut: Nezdařená napodobenina severské krimi se záblesky hereckých rozinek.Vše se tváří jako společenskokritický triller,ale ve výsledku rutinní plagiát.
Rudý kapitán (2016)
Ideologicky stejné jako Kapitán Dabač,pouze s opačným znaménkem.Kaiser se do věci položil,že mu i máslo z hlavy spadlo.Je to výborný herec,ale přece nemůže donekonečna být ve stavu pokání. Pro větší uvěřitelnost příběhu tam mohli scénáristé/tradičně špatní/vložit pokus o státní převrat.
Chronic (2015)
Je něco více,než svědomí.