Recenze (32)
Terkel má problém (2004)
Jednu hvězdičku za pointu a druhou za písničky.... Víc dát nemůžu! Nemůžu!!!
Soudný den planety Země (2006)
Neuvěřitelně originální dílko, které mě donutilo trochu se zamyslet nad životem. Doporučuju jen více duševně vyspělým, kteří se také dokáží zamyslet nad životem...
Machři 2 (2013)
Běžte se všichni zahrabat, tahle je geniální!
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Pěkná pohádka s nadprůměrným český dabingem... Dobře jsem se bavil a ani chvilku jsem se nenudil.
Zlatý kompas (2007)
Hodně lidí by chtělo druhý díl, který by se dal očekávat, to přiznávám... Já říkám NE! Prosím ne! Jednou mi to stačilo... Jako, dalo se na to koukat, to bezesporu jo, ale to je asi tak všechno. Nic nezaujalo a naopak mě zklamala záporná Nicole Kidman, která záporná prostě být nemůže! Nemůže!!!
Vzhůru do oblak (2009)
Pro mě jednoznačně nejlepší animák! Nebylo to jenom o vtipu a poučení, ale také o pocitech a touze starého může, který chce za každou cenu splnit přání své zesnulé manželky...
Grinch (2000)
Musim říct, že tenhle film miluju rok od roku víc! Jim Carrey prostě exceluje...
2012 (2009)
Všichni víme, že příběh nebyl nejsilnější součástí tohoto filmu.... +hvězdička nebo dvě za efekty
Xena (1995) (seriál)
Věru hodně zvláštní seriál, ale když nic jiného v telce neběží, tak se taky dá...
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
u dobrýho filmu by člověku neměl uvíznout v hlavě jen Japonec s placatým obličejem...