Recenze (53)
Kouzelná romance (2007)
Film neurazí ani nenadchne. Osobně disneovky nemám rád, ale tady hrála Amy Adams a to jsem si nemohl nechat utéct. Dokonce jsem se 2x zasmál na celé kolo, což mi se mi u romantických a dětských filmů neděje.
Motylki (2013) (seriál)
Východní tvorba mi strašně nevyhovuje. Je taková divná, emoce a dialogy podivné, efekty úžasné, ale děsně to sráží to jakým stylem je to natočené jako celek.
Smrtihlav (1998)
Strašně nudný a otravný film, ani dokonce jsem ho nedokoukal.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Prostě WOW, úplně mě to vtáhlo a nezlobil bych se kdyby ten film měl i 3 hodiny, za mě paráda. Nevím jak přesná je to adaptace, ale film prostě skvělý.
Kapitán (2017)
Velmi zajímavě pojaté, nevím jak dle skutečnosti, každopádně film velmi pěkně zpracovaný.
Špinavý prachy (2014)
Ten film nemá ani hlavu ani patu, není špatný, ale ani dobrý. Ty dialogy??? Jestli takhle to chodí v "běžné" Americe, tak bych tam nikdy nechtěl žít. Tom Hardy-skvělý herec, role dobrá ale celkový film prostě o ničem.....
Duch ve stroji (2017)
Motyko nebo vlastně Motoko. Film děsně nudný, usínal jsem u něj...
Bitva o Sevastopol (2015)
Štvalo mě prolínání scén z fronty se scénama z USA. Válečný film částečně spíše románek okořeněný válkou. Za mě velmi slabé, nezáživné, nenadchlo.
Expresní zásilka (2012)
Jeden týpek jezdí celý film bláznivě rychle na kole a druhý, ten "zlý" zase celou dobu drandí autem, zábava pro celou rodinu....
Skrytá identita (2006)
Ten film není ani špatný ani dobrý, je velmi dobře herecky obsazený, prakticky všichni jsou známí herci a to se mi líbilo. Každopádně dojem dobrý, na 5 to není, dávám 4.