Recenze (5)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Vyborny film. Je to radost sledovat. Sceny s Bradem maji neskutecnou stavu.
Barbora Poláková: Nafrněná (2015) (hudební videoklip)
Božskej song 😀
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Nechápu to hodnocení. Je to komedie, která mě nenechá chvíli vydechnout. Tady mám opravdu ty stavy, kdy se směju, nemůžu přestat a nemůžu se nadechnout. Je pravda, že je film plný vulgarit, ale co, bavil jsem se od začátku do konce. Některé scény mě dohánějí až ke smíchoslzám viz lubrikant v hotelovém pokoji a příchod Ireny nebo vyschlé hrdlo po požití prášků na policejní stanici - to prostě nemá chybu!! Je to úchylárna, ale zábavná jak prase.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jako fanda Sci-fi si u tohoto filmu pořádně chrochtám. A chrochtám si kontinuálně, protože T2 si "dám" minimálně jednou za rok jako takový Sci-fi restart od blbin, které se v každém roce objeví a já je zhlédnu. Arnie je bombovní a až do jeho "meltdownu" v ocelárnách nepřestává bavit. Den zúčtování je opravdu nezaměnitelný film a James Cameron je borec, že dokázal udělat pokračování Terminátora ještě lepší než jedničku z roku 1984. Tady vyvstává myšlenka na Avatara 2. Jestli bude i on lepší než Avatar, tak se možná můžeme těšit na nového krále mezi kasovními trháky.
Godzilla (2014)
Vizuál je dokonalý. Příběh vázne, ale k čertu s ním. Já jsem si film užil. Best moment... Godzilla v mlze! Viděno v IMAXu.